Hallo, ik wil graag onder win2k en win98 2 monitoren aansluiten. Ik moet dus een 2e pci videokaart hebben. Momenteel heb ik een 14 inch scherm die ik erbij wil hebben (want dus heb ik dus al..) en als het me heel goed bevalt komt er misschien wel eens een 15/17/19 inch scherm bij. Nou, ik denk maximaal 17, want als ik een 19 erbij haal dan komt die wel aan m''n AGP kaart. <P>Goed, ik wil dus zo''n nieuwe kaart. Het gaat alleen maar om de 2d prestaties. Welke kaart kan ik dan het beste halen? Een viper330 misschien, of een voodoo banchee/voodoo3000 kaart? Of misschien wat anders?? Nouja, suggesties graag
matrox g400 dualhead 32 sdram<BR>volgens mij heet hij zo loopt als een trein <BR>
raar is zo gek nog niet !
die 2e monitor heb ik dus eigenlijk al, en zoals je weet hou ik gewoon van lekker klooien...vandaar :)<P>matrox g400 dualhead is niet echt een optie, want ik heb nu een tnt2ultra in m''n agp slot, en die ga ik toch maar niet inruilen voor een g400...veels te duur en dus niet nuttig...moet gewoon een pci kaartje hebben
<P>Ik heb nog zat S3 kaartjes voor je te liggen!moet gewoon een pci kaartje hebben
Verwijderd
geen matrox millenium 2 of sis 6326 want die doen het niet goed.<P>heb nu zelf een s3 kaartje maar kan max tot 1024x768x16bit en dat vind ik te laag dus probeer ik nu ergens een v3 2000 met 8 mb te scoren, dat is volgens mij de beste optie (goeie 2d, cheap etc)
SuB> das geen V3 2000 met 8mb maar das een V3 1000 :P<P>Ik weet het mierenneukerij noemt men dat
ja..das waar ook red devil...maar ik heb wel eens gehoord dat kaartjes met een s3 chippie het niet zo goed doen. Maar ik kan het natuurlijk wel proberen
(ik bedoel: ze doen het niet goed met dual monitor)<P>ik kom nog wel naar groningen binnen nu en een paar weken, maar dan wordt het toch wel het weekend (marjon werkt door de week...en ik denk wel dat ze mee wil
)<BR>maargoed, daar mail ik dan nog wel over oid.<BR>mzzls
ik heb een dual monitor setup met een s3 4mb PCI en een asus v3400 AGP. Loopt als een trein en errug handig, zo''n desktop extention :D<BR>
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Verwijderd
Had zelf inder Win98 een V770 AGP en een Ati Rage Pro Tv-out PCI (voor Divx op tv) naast elkaar lopen op een 19 en 17".<BR>Werkte _echt_ heel rielekst totdat ik overstapte naar W2K: ondersteund ATI in 1 keer niet meer de PCI kaart als secondary kaart :(<P>Maar ik heb hier nog een V2 liggen die ik ga gebruiken (als ik tijd heb) en bouw die Ati in een andere pc met W98 in.
RdB: win98<P>Ik moest wel mijn mobo bios flashen (Asus LX97b)omdat in mijn oude bios je de detectie volgorde van de videokaarten niet kon instellen (hij wilde eerst PCI en dan AGP
)Dit betekende dus dat de 4mb kaart op mijn 17" monitor werd gebruikt ipv de tweede monitor!!
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Een s3 kaartje werkt toch niet onder win2k??<BR>
werkt een viper v330 (PCI) goed als 2ekaart?? naast een asus v6800 deluxe???? <P>binnen win2000 natuurlijk, win98SE of ME lijkt me geen probleem
Ik weet het, het is een heel oud topic, maar is er misschien toch iemand die op bovenstaande vraag van morpheus zou kunnen antwoorden? BVD.Op dinsdag 27 juni 2000 19:33 schreef morpheus het volgende:
werkt een viper v330 (PCI) goed als 2ekaart?? naast een asus v6800 deluxe???? <P>binnen win2000 natuurlijk, win98SE of ME lijkt me geen probleem
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Pagina: 1