De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
GF2mx is toch al minimaal op 166 geclockt ??Op dinsdag 29 mei 2001 18:40 schreef Izaguf2k1 het volgende:
Ik kan bovengenoemd kaartje voor FL 350,- kopen. Ik ken het merk ''Powercolor'' niet dus ik vraag me af of ik niet beter voor een Elsa/Asus etc. kan gaan. Maarja, die prijs is natuurlijk aantrekkelijk. Mijn huidige MX''je is ook zo''n ''noname'' en het geheugen op deze kaart is echt bagger ( gaat absoluut niet hoger als 145Mhz ! ). Op de GTS PRO blijkt ''Samsung'' geheugen te zitten. Heeft iemand ervaringen met deze kaart ??? Thanks in advance !
En die Powercolor kaarten zijn best goed hoor..
ik hep um hier draaje en hijs sw33t 
alleen geen samsung mem
alleen geen samsung mem
I see dead pixels...
Thanks. Ik dacht inderdaad ook dat de default van een MX 166Mhz was. Maar vergis je niet in de strategien van noname fabrikanten. Ik verzeker je dat die kaart op 144 , default, geleverd werd en maar 1 a 2 Mhz''jes hoger te klokken was.
Mooi trouwens om te horen dat ''Powercolor'' niet zo crappy blijkt te zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voor die 350 zou ik hem zeker kopen..Op dinsdag 29 mei 2001 18:52 schreef Izaguf2k1 het volgende:
Thanks. Ik dacht inderdaad ook dat de default van een MX 166Mhz was. Maar vergis je niet in de strategien van noname fabrikanten. Ik verzeker je dat die kaart op 144 , default, geleverd werd en maar 1 a 2 Mhz''jes hoger te klokken was.
En die kaarten zijn ook nog best goed te klokken volgens mij..
PowerColor rulez!!!
Heb zelf een GF2GTS, met standaard koeling core 200@250 en mem 333@400... niks mis mee dus!!
Heb zelf een GF2GTS, met standaard koeling core 200@250 en mem 333@400... niks mis mee dus!!
Ok, thanks voor de ( gelukkig positieve )replies. Ik ga die kaart morgen kopen
!!!
Gooi ik er lekker nog even een negatieve overheen 
Volgens mij is het zo dat powercolor Pro kaarten levert die geen normale Pro snelheid hebben (200/400) maar meer GTS+ (200/365) snelheid hebben. Das dan natuurlijk wel weer minder, maar voor dit geld zou ik het alsnog doen
correct me if I''m wrong...
Volgens mij is het zo dat powercolor Pro kaarten levert die geen normale Pro snelheid hebben (200/400) maar meer GTS+ (200/365) snelheid hebben. Das dan natuurlijk wel weer minder, maar voor dit geld zou ik het alsnog doen
correct me if I''m wrong...
dan overclock ik hem toch ( net zoals ''Brian Dickens''
!!!
Ja, maar dan komt ie waarschijnlijk minder ver.. maar zoals ik al zei: voor dit geld gewoon doenOp dinsdag 29 mei 2001 20:37 schreef Izaguf2k1 het volgende:
dan overclock ik hem toch ( net zoals ''Brian Dickens''!!!
Pagina: 1