[BC3] AsusV8200, fan meteen al verrot

Pagina: 1
Acties:

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Topicstarter
Ik heb ook een Asus fannetje (V3800) die wel eens wat minder meedoet..

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Ik baal er zo langzamerhand van dat een gerenomeerd bedrijf als Asus zo zuinig doet met z''n koelfannetjes. Meteen uit de doos wilde de fan niet eens vanzelf starten. Pas na een slinger met een pen startte ie. Alleen nu maakt de fan ook nog een heel irritant scheerapparaat geluid.:(

Op m''n A7V133 was het al niet beter, eerst had de chipsetfan al qua geluid Delta HP aspiraties. Na 3 dagen begon die fan ook nog eens te resoneren.

Ik heb maar eens een klacht per email naar Asus gestuurd, ben benieuw of het wat uithaalt.

Nog meer mensen die dit hebben ?

Leuke lamp, overigens !!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor de prijs van een GF3 mag je natuurlijk niet verwachten dat alles in 1x goed is he :P

Gewoon teruggaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt en omruilen voor een goeie :)

edit:

lang geleden had ik met mn tnt2 hetzelfde, ook een fannetje dat niet wou lopen :(

Verwijderd

Wordt zo''n geforce 3 zonder fan zo heet dat ie er aan onderdoor kan gaan? Dan zou ik hem toch ff omruilen voor een exemplaar met een fijn fannetje!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-08 01:09

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Update:
Ik heb net de hele koelzooi er ff afgesloopt.
Meteen gewone koelprut op de memchips gesmeerd (zat niks op !!!).
Arcticsilver op de core ipv siliconenprut ( waar te weinig van op zat !!!)
Fannetje ff flink latendraaien door te blazen en het aanlopen was over. De boel is nu lekker stil, fan loopt harder en de idle temps van het memory en de core zijn 2 respektievelijk 4 graadjes gedaald.

<Zucht> Had Asus gvd ook wel mogen doen voor FL 1150,-

Leuke lamp, overigens !!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ahh dat verklaart ook de videokaart van mij (ASUS V7100 tv-out) hij wordt soms gewoon te warm (niet oced...) dus hele beeld slaat vast... :r

en dan heb zo''n stom koelblokje er op zitten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03:42

rammes

koekebakker 1e klas

hmm komt me bekent voor.. had mijn eerste en nu mijn 2e ook!!!!!

Ik zou het doen!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 08:58
Als je een mailtje stuurt naar Asus krijg je gratis een nieuw toegestuurd

Heb ik ook gedaan :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:04
Op dinsdag 29 mei 2001 19:59 schreef Paulio_Blonde het volgende:
ahh dat verklaart ook de videokaart van mij (ASUS V7100 tv-out) hij wordt soms gewoon te warm (niet oced...) dus hele beeld slaat vast... :r

en dan heb zo''n stom koelblokje er op zitten
Zit bij mij zat koelprut onder bij m''n v7100. Even heatsink loshalen en een paar keer heen en weer draaien om het beter te verdelen.
Pagina: 1