[BC3] ASUS V7100 PRO MX400 64Mb

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb de aearch gebruikt maar nix gevonden.

Iemand ervaring/docs over deze kaart ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Je caps-lock staat aan, heel irri...

er is al een review geweest over deze kaart

hierzo bijv.

asus kaartje

Net met de search gevonden, jij hebt hem dus niet gebruikt.....

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Beetje dubbel, sowwy.....

• BC3 Victim
ohw sorry, ik had de topic gepaste :)

nu zie ik het ook

en wat jij gevonden hebt is de mx400

ik vroeg me af wat het verschil met de pro was.

Dus : Wat is het verschil tussen de MX400 en de PRO MX400

Op de site van asus kan ik hier niets over vinden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
iemand ?

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar ik d8 dattie beter geheugen had, zodat je hem beter kan oc''en :)

[EDIT]

http://www.tweakers.net/nieuws/16746?highlight=

De russen van Digit-Life hebben een review geschreven over de Asus V7100 Pro videokaart. Deze kaart is gebaseerd rond de nieuwe GeForce2 MX 400 chip van nVidia en heeft 32MB aan SDR geheugen aan boord met een access time van slechts 4,5ns.

Mede dankzij dit snelle geheugen kon de kaart indrukwekkend overgeclocked worden: de core kon op 240MHz lopen (standaard 200MHz) en het geheugen maar liefst op 260MHz (standaard 200MHz). Alsof dit nog niet genoeg is, is de kaart ook nog eens uitgerust met twee TV-out connectoren en is hij gebouwd van een zwart stukje PCB

[EDIT]

• BC3 Victim
maar geen tv out enzow ?

ik heb hem dus al gekocht :)

ja die review heb ik ook gelezen en als ik het zo lees zou er idd een tv-out op zitten.

Ik weet het alleen niet zeker

(Mijn athlon met DDR komt volgende week :P)

Verwijderd

Dit haal ik uit m''n Asus V7100pro/pure 32mb.
Core en Ram beide op 240 =maximun:Y)

http://gamershq.madonion.com/products/orb/?publish_compare.shtml?&project_type=1&dprid=1773910

• BC3 Victim
Ik heb maar besloten deze te kopen

MSI Geforce2 MX400 64Mb TV-OUT

daar weet ik zeker van dat er tv out op zit :P

Ben toch niet van plan dat ding te overclocken bovendien 100 piek goedkoper

Pagina: 1