Weet iemand de maximale lengte hiervoor? Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit kabel, maar zou 20 meter kunnen met een goeie kabel? BTW, wat zijn echt goede kabels en hoe duur zijn die ongeveer voor die afstand?
Verwijderd
Wat voor kabel wil je ? Welke heb je nodig, welke uitgangen moeten met elkaar verbonden worden ?
Ik heb ook zo''n probleempje ik moet een m,eter of tien overbruggen.
Maar zulke lange kabel heb je bijna niet is mij verteld. En ze hebben me aangeraden een audiokabel tekopen. Zo''n video aux ofzo. Die zijn wel heel lang verkrijgbaar. En die schijnt gewoon te werken over je tulpstekker ingang.
Maar zulke lange kabel heb je bijna niet is mij verteld. En ze hebben me aangeraden een audiokabel tekopen. Zo''n video aux ofzo. Die zijn wel heel lang verkrijgbaar. En die schijnt gewoon te werken over je tulpstekker ingang.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zou toch geen audiokabeltje gebruiken voor zon grote afstand, bij mij werd dat na een meter of 5 al bagger.
svideo is toch stukke beter beeld, maar dan moet je nog een kabeltje vinden van 20 meter
svideo is toch stukke beter beeld, maar dan moet je nog een kabeltje vinden van 20 meter
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die zijn er. In ieder geval van Profigold (kost wel ff wat) maar je kan natuurlijk ook elk gewenste lengte zo laten maken.Op dinsdag 29 mei 2001 15:40 schreef de_wieringer het volgende:
Maar zoals ik al zei, je moet eerst uitzoeken wat voor kabel je NODIG hebt.
Om grote afstanden te overbruggen kun je het beste coax gebruiken, maar dan moet je het signaal dus moduleren, dit kan het makkelijkst met een oude video recorder, maar je hebt er ook aparte kastjes voor, die kun je
bij conrad krijgen voor fl.50,-
check Conrad en zoek op 116530

en audio kun je wel gewoon over lange afstanden leggen met normale kabel. (maar kan natuurlijk ook over de coax)
succes
bij conrad krijgen voor fl.50,-
check Conrad en zoek op 116530
en audio kun je wel gewoon over lange afstanden leggen met normale kabel. (maar kan natuurlijk ook over de coax)
succes
Ik heb thuis een kabel van 15 meter liggen. Gekocht bij de electronica-boer voor 80 piek. Videokaart is een ATI Rage geloof ik (pc van m''n ouders), en de TV een 72 cm Blaupunkt. Ondanks de lengte perfect (DivX) beeld!
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Je kan svideo kabels kopen van 10 meter waarvan 1 mannetje/vrouwtje en 1 mannetje/ mannetje. Ik heb zelf 10 meter en perfect beeld. 10 meter kostte mij 30 piek *2 zou 60,- zijn. Dus niet zo''n dure kabel maar gewoon zo''n goedkope.
Ja maar hoe meer verloopstukjes/verbindingen, hoe meer beeldverlies lijkt me.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Jongens jongens wrom moeilijk doen en duur doen? 
Koop gewoon bij de electronicaboer hoog-kwaliteits coaxkabel (ong fl 1.50 tot 2.50 een meter) en maak er 2 opzet tulpstekkertjes aan en je bent klaar! (lengtes tot +/- 30m zonder verlies tot +/- 50m 5% verlies)...
Greetz,
Breez-r
Tip: woon je in Zoetermeer of omstreken (ga ff naar Handyman (daar heb ik het ook gehaald en hebben ze me dit geadviseerd goeie zaak)
Koop gewoon bij de electronicaboer hoog-kwaliteits coaxkabel (ong fl 1.50 tot 2.50 een meter) en maak er 2 opzet tulpstekkertjes aan en je bent klaar! (lengtes tot +/- 30m zonder verlies tot +/- 50m 5% verlies)...
Greetz,
Breez-r
Tip: woon je in Zoetermeer of omstreken (ga ff naar Handyman (daar heb ik het ook gehaald en hebben ze me dit geadviseerd goeie zaak)
Pagina: 1