Tijd geleden ook zoiets gehad met mijn monitor (Iiyama VisionMaster Pro 17). Toen zat er plotseling een roze waas over m''n scherm
Ik kan de reparatiebon even niet vinden, maar ik dacht dat de oorzaak een losse print was. Is toen (binnen de garantieperiode, dus gratis) gerepareerd.
Toen het bij mijn monitor gebeurde stond-ie gewoon stil (hij is daarvoor weleens van z''n plek geweest ivm projecten op locatie, maar het hoeft dus niet per se zo te zijn dat iemand ''m heeft laten stuiteren bij het inbouwen van die USB-hub, bijvoorbeeld, maar het kan wel).
Als ik jou was zou ik (gratis) reparatie eisen van die zaak waar je het hebt laten inbouwen. De link is wel erg duidelijk, lijkt mij.
edit:
Alhoewel het natuurlijk ook door het vervoer van en naar de winkel kan zijn gebeurd... Maar dat weet jij zelf natuurlijk het beste.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen