Toon posts:

[BC3] groen waas!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik weet niet zo goed wara ik dit probleem nou weer moet typen :) Maar me beeldscherm geeft een VAGE groene WAAS! hij geeft dus niet de ware KLEUREN hoe kan dat ???!!!!!!! Ik heb me computer vanochtend naar de comp zaak gebracht omdat er USB aansluiting moest worden gedaan... nu heb ik alles weer ingestoken ik start win98 op en geeft deze waas? hij kan wel gewoon 32bit kleuren enz......? help

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zie zo snel 3 mogelijkheden... van goed naar slecht zijn dat:

* Kleurinstellingen van je videokaart veranderd
* Videokaart dood
* Monitor aan het sterven

Probeer de kleurinstellingen van je videokaart eens te veranderen en kijken of het probleem weg is.. zo niet, dan even een andere monitor aansluiten, weet je zeker wat het probleem is :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Tijd geleden ook zoiets gehad met mijn monitor (Iiyama VisionMaster Pro 17). Toen zat er plotseling een roze waas over m''n scherm (8>

Ik kan de reparatiebon even niet vinden, maar ik dacht dat de oorzaak een losse print was. Is toen (binnen de garantieperiode, dus gratis) gerepareerd.

Toen het bij mijn monitor gebeurde stond-ie gewoon stil (hij is daarvoor weleens van z''n plek geweest ivm projecten op locatie, maar het hoeft dus niet per se zo te zijn dat iemand ''m heeft laten stuiteren bij het inbouwen van die USB-hub, bijvoorbeeld, maar het kan wel).

Als ik jou was zou ik (gratis) reparatie eisen van die zaak waar je het hebt laten inbouwen. De link is wel erg duidelijk, lijkt mij.

edit:

Alhoewel het natuurlijk ook door het vervoer van en naar de winkel kan zijn gebeurd... Maar dat weet jij zelf natuurlijk het beste.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 29 mei 2001 14:27 schreef CasaLasse het volgende:
Tijd geleden ook zoiets gehad met mijn monitor (Iiyama VisionMaster Pro 17). Toen zat er plotseling een roze waas over m''n scherm (8>

Ik kan de reparatiebon even niet vinden, maar ik dacht dat de oorzaak een losse print was. Is toen (binnen de garantieperiode, dus gratis) gerepareerd.

Toen het bij mijn monitor gebeurde stond-ie gewoon stil (hij is daarvoor weleens van z''n plek geweest ivm projecten op locatie, maar het hoeft dus niet per se zo te zijn dat iemand ''m heeft laten stuiteren bij het inbouwen van die USB-hub, bijvoorbeeld, maar het kan wel).

Als ik jou was zou ik (gratis) reparatie eisen van die zaak waar je het hebt laten inbouwen. De link is wel erg duidelijk, lijkt mij.

edit:

Alhoewel het natuurlijk ook door het vervoer van en naar de winkel kan zijn gebeurd... Maar dat weet jij zelf natuurlijk het beste.
kut kut kut sjit! :( waarom moet mij dit altijd overkomen!!!!!!!!!!!!! maar zoiezo thanx dit zou het kunnen zijn, ga eerst ff eenn paar dingen na!
[edit]

Ik heb dus alleen de systeemkast mee genomen naar die zaak waar ik hem gekocht heb.! en het lijkt me sterk dat me monitor nu al brak is het is een mooi ding van ongeveer een jaar oud HANSOL 17inch nogwat!!!