"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik heb een probleem met een computer hij wil niet hoger in kleuren of resulutie als je dit doet loopt hij na herstart vast het in een diamond speedstar A90 16mb
(is niet mijn pc)
waar kan dit aan liggen ze hebben zitten kloten met windows (opnieuw geinstaleerd) en met een modem
ik heb zelf de dir windows verwijdert en opnieuw geinstaleerd en de orginele drivers geinstaleerd en tocg doet hij dit ??
het heeft allemaal goed gewerkt
iemand ideeen :?:?
(modem belt wel maar kan niet het internet op ) bydeway
maar eerst de video maar eens
(is niet mijn pc)
waar kan dit aan liggen ze hebben zitten kloten met windows (opnieuw geinstaleerd) en met een modem
ik heb zelf de dir windows verwijdert en opnieuw geinstaleerd en de orginele drivers geinstaleerd en tocg doet hij dit ??
het heeft allemaal goed gewerkt
iemand ideeen :?:?
(modem belt wel maar kan niet het internet op ) bydeway
maar eerst de video maar eens
Verwijderd
Heb je wel de goede monitor geselcteerd?
Als je een standaard plug en play 640x480 geselecteerd hebt kun je bijna niets instellen. Kies de juiste als je een merk monitor hebt, anders een standaard plug en play 1024 x 768 monitor of zo, dan kun je wel resoluties en kleuren instellen.
succes ermee
Als je een standaard plug en play 640x480 geselecteerd hebt kun je bijna niets instellen. Kies de juiste als je een merk monitor hebt, anders een standaard plug en play 1024 x 768 monitor of zo, dan kun je wel resoluties en kleuren instellen.
succes ermee
idd. gewoon zorgen dat de videokaart en monitor goed herkend/geinstalleerd zijn..
ja ik bedoel 640x480 DUH 
en ja de monitor staat goed
zelfs al je de standaard vga 800x600 installeerd doet hij niet loopt vast
soms hoor je windows opstarten maar geen beeld :?:?
is computer van mijn zwager is erg eigenwijs
áls ik er nog wat aan doe is het een complete format en opnieuw beginnen (denk ik)
en ja de monitor staat goed
zelfs al je de standaard vga 800x600 installeerd doet hij niet loopt vast
soms hoor je windows opstarten maar geen beeld :?:?
is computer van mijn zwager is erg eigenwijs
áls ik er nog wat aan doe is het een complete format en opnieuw beginnen (denk ik)
Verwijderd
wat voor chipset heeft de diamond?
kun je daar geen chipfabrikant drivers voor downen
zijn meestal wat recenter
kun je daar geen chipfabrikant drivers voor downen
zijn meestal wat recenter
alles heeft altijd gewerkt
hebben een beetje zitten kloten en nu wil hij niks meer ???
moet het op de orginele meegeleverde drivers doen :(
kaartje is nog niet zo oud
en is geleverd met een vrij recente driver
moet dous geen probleem zijn
ik heb alles werked gehad met deze windows en deze drivers daar is niks aan veranderd
hebben een beetje zitten kloten en nu wil hij niks meer ???
moet het op de orginele meegeleverde drivers doen :(
kaartje is nog niet zo oud
en is geleverd met een vrij recente driver
moet dous geen probleem zijn
ik heb alles werked gehad met deze windows en deze drivers daar is niks aan veranderd
Is een HEEEEEEEL bekend probleem waar S3 nog STEEDS GEEN ZIN IN HEEFT om het te verbeteren.
Is wel een workaround voor te vinden. Klik ff op mijn huisje, kijk dan ff in de newspostings naar JGC''s Unified Savage driver 3.20 en download die. Lees de readme.txt.
Vervolgens ff onder het kopje downloads kijken, laatste is die file die besproken wordt
* _JGC_ moet nog steeds ff z''n download adminpages afmaken
Is wel een workaround voor te vinden. Klik ff op mijn huisje, kijk dan ff in de newspostings naar JGC''s Unified Savage driver 3.20 en download die. Lees de readme.txt.
Vervolgens ff onder het kopje downloads kijken, laatste is die file die besproken wordt
niemand iets anders ???
ik ga het proberenOp dinsdag 29 mei 2001 12:10 schreef _JGC_ het volgende:
Is een HEEEEEEEL bekend probleem waar S3 nog STEEDS GEEN ZIN IN HEEFT om het te verbeteren.
thanks
Pagina: 1