De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een asus V7100 tv-out...
maareh, ik had ergens gezien dat deze een actieve (koeler) cooling had.. Ik heb zelf één van eerste versie (nee, de echte eerste versie... )die totaal geen "goede" blijkt te hebben... (alleen zo''n blok..)
Klopt dat ???
maareh, ik had ergens gezien dat deze een actieve (koeler) cooling had.. Ik heb zelf één van eerste versie (nee, de echte eerste versie... )die totaal geen "goede" blijkt te hebben... (alleen zo''n blok..)
Klopt dat ???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
GF2 MX heeft niet per se actieve cooling nodig, alleen als je ver gaat overclocken is het wel handig. Dat jouw V7100 alleen een heatsinkje heeft kan dus wel kloppen
Hmmz nog iets.... al OC ik hem maar een klein beetje OC gaat ie al de fout inOp dinsdag 29 mei 2001 10:24 schreef Pollewob het volgende:
GF2 MX heeft niet per se actieve cooling nodig, alleen als je ver gaat overclocken is het wel handig.