De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iemand doodmaken met een blije mus.....
Verwijderd
Een dunne 3 is altijd nog dikker dan een dikke 2 . .
het is wel zo
daarom is een Gf2MX ook beter dan een Gf1DDR
(beter != sneller)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
oke you got me there. die bestaat nog niet nee.
nee hoor, gf 1 ddr is sneller dan een mxOp maandag 28 mei 2001 23:41 schreef darthdrinker het volgende:
ja het klinkt vaag maar ja
het is wel zo
daarom is een Gf2MX ook beter dan een Gf1DDR
(beter != sneller)
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
!= betekend IS NIET
hahahahaha
het is ook laat
At night when the programmers awaken!
muhahahaha
maar ik heb deze besteld :
Std Geforce2 MX200 64Mb AGP TV
is ut wat ?
mijn TnT2 ultra is nog sneller, grapje.
je kan "beter" een Gf2MX400 halen dies een stuk sneller en meestal beter te OC''en
ja doe es een profiel ofzo!
Verwijderd
Nee zijn veel problemen mee lees hier maar eens een beetje rond.Op maandag 28 mei 2001 23:52 schreef gelly het volgende:
misschien een beetje off topic
maar ik heb deze besteld :
Std Geforce2 MX200 64Mb AGP TV
is ut wat ?
Nog ff offtopic, het is niet verboden je profile in te vullen.
Alle proemn in n drek
Sinds wanneer programmeer jij ook echt dan?Op maandag 28 mei 2001 23:51 schreef darthdrinker het volgende:
Leer eens programmeren man.
!= betekend IS NIET
hahahahaha
het is ook laat
muhahahaha
Ik heb het jouw nog nooit zien doen
!ik doe niet anders man
lol
je weet toch wel wat != >= > < <= += enzo is sjees!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Duss ik zei laatst nog tegen max die GTS van jou he, die kan wel wat waterkoeling gebruiken.
zo goed?
sorryOp maandag 28 mei 2001 23:51 schreef darthdrinker het volgende:
Leer eens programmeren man.
!= betekend IS NIET
hahahahaha
het is ook laat
muhahahaha
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh