[BC3] beeldbuis stuk

Pagina: 1
Acties:

• XPointman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 13:12

XPointman

ja, of niet

Topicstarter
dag mensen, ik heb sinds kort inet, en ben nog niet echt bekent met virussen enzo...

anyway, ik kreeg dus een proggie in mijn email van ene MerLin, en dat moest ik dus uitpakken enzo... afijn ik alles gedaan en ff gescand naar virus en toen voerde ik het uit, komen er allemaal barsten in mijn scherm. en ik zit dus nu naar een gebroken beeldbuis te kijken

hij doet het nog wel, maar allemaal barsten erdoorheen...

kent iemand dit probleem en kan die me helpen??

alvast bedankt... C

Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
echt barsten of alleen in het beeld uit je vkaart

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
klinkt niet echt als een virus, maar als een dom grapje, kijk ff in je opstarten, en in je windows systemfiles, denk dat ie daar wel in staat..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whoehahaha wat kun je mensen toch laten schrikken.

Maarruh ff ontopic.
Heb je al een keer opnieuw opgestart?
Als het dan nog niet weg is klopt er iets niet :o

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
<CTRL>-<ALT>-<DEL> en dan alle programma''s beindigen, behalve Explorer en Systray.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
WAHAHHA da''s cool dat wil ik ook

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Kun je hem in mijn meelbox droppen.

And The Only One

Pagina: 1