Toon posts:

[BC3] Philips 107P20

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die ervaring hebben met die monitor? Ik zit er over na te denken om hem aan te schaffen. Ik vind alleen te weinig vergelijkende reviews over dat ding... Is dat apparaat goed en voordelig voor wat ie kan? Zijn er betere in die prijsklasse (700 - 900 piek geloof ik)?

Search niet gebruikt ivm:
"Search staat momenteel uit om te zien watvoor invloed dat heeft op de servers."

Verwijderd

Topicstarter
Nou?

Verwijderd

UTFOS

& niet zo "arrogant" met je "nou?"

en ja, het is een goede monitor in die klasse.

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 22:44 schreef Gr0und_Zer0 het volgende:
Zijn er mensen die ervaring hebben met die monitor? Ik zit er over na te denken om hem aan te schaffen. Ik vind alleen te weinig vergelijkende reviews over dat ding... Is dat apparaat goed en voordelig voor wat ie kan? Zijn er betere in die prijsklasse (700 - 900 piek geloof ik)?

Search niet gebruikt ivm:
"Search staat momenteel uit om te zien watvoor invloed dat heeft op de servers."
ik heb m ook en kvind m mooier dan de 17inch diamondtron iiyama, ben ook nog geen mooiere tegengekomen in zn eigen prijsklasse..
philips garantie is echt top..

Verwijderd

Topicstarter
MREn, hey cool down man! Zo bedoelde ik het niet! Ik vond dat mijn topicje een beetje verdronk, dus hielp ik hem effe naar boven [=)

Goeie koop dus?

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16

Wallie

Herr

Ja, hij staat bij ons in de huiskamer, mooi apparaat, scherp en geen afwijkingen. Hebben mijn ouders genomen omdat Iiyama toch een beetje twijfelachtig merk is de laatste tijd.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Iiyama A702HT, wat kennisen hebben nu Philips monitoren en ik zou zeggen haal maar mooi die 107P20, das echt een top monitor.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Jaaargh! Ik ga bestellen! Kheb nog even op de Philips site gekeken en het lijkt me dat dit hem wordt [=)!

Verwijderd

vooral doen de enige die ik nog mooier vidn zijn de echte industrie sony''s :) (dus niet de 400!) maar die kosten ook wat ...

Verwijderd

Quote van de philips site: 1024 x 768 bij maximaal :) 1115 Hz. De 107P20 is tevens voorzien van LightFrame waarmee foto''s en videobeeldben :) in TV kwalitiet :) weergegeven kunnen worden. Als die monitor net zo goed is als de correctheid van deze tekst.......... :)

Verwijderd

Op dinsdag 29 mei 2001 17:09 schreef byte het volgende:
Quote van de philips site: 1024 x 768 bij maximaal :) 1115 Hz. De 107P20 is tevens voorzien van LightFrame waarmee foto''s en videobeeldben :) in TV kwalitiet :) weergegeven kunnen worden. Als die monitor net zo goed is als de correctheid van deze tekst.......... :)
lightframe gebruik je haast nooit.. refresh is idd prima ... ik run nu op 1024x768 @ 100hz perfect beeld (vind 85hz nu al zuigen op deze monitor :)

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Prima bakkie inderdaad.
Ik heb hem hier staan in een dualhead-config met een nokia 15", maar mijn flipse heeft toch wel een stukkie beter beeld qua kleur e.d.

En of je dat lightframe veel gebruikt hangt er maar net vanaf. Ik wil het nog wel eens gebruiken tijdens het photoshoppen om even wat oneffenheden e.d. uit te lichten.
Daarnaast gebruik ik het nogal eens in combinatie met mijn tv-kaart, erg gaaf. Ik heb het nog niet in combinatie gezien met DVD, maar ik kan me zo voorstellen dat dat ook errug lekker is :9 .

Kopen dus die hap!
Pagina: 1