Toon posts:

[BC3] t hGeforce7700deluxe welke windoos als beste

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Donderdag krijg ik m''n nieuwe comp binnen :9
zonder software ...
als videokaart een Geforce 7700 deluxe/32MB DDR.
mijn vraag is : welke versie van windoos :? ondersteunt die videokaart het best(minste foutmeldingen e.d.) win2k?, win98 of winMe
Thnx

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Uhm als jij met die nieuwe kaart met welke windows dan ook foutmeldingen zou krijgen klopt er iets niet.

Alle versies na 3.11 zouden er fatsoenlijk op moeten draaien, ik zou zelf zeggen Win2K :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 28 mei 2001 22:34 schreef Bierkameel het volgende:
Uhm als jij met die nieuwe kaart met welke windows dan ook foutmeldingen zou krijgen klopt er iets niet.
ja ''t blijft windoos |:( ....dus ik gok er maar niet op ...ken ik beter effe vragen ..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben niet zo happy met de prestaties van ME. Ik ben aan het twijfelen of ik weer 98 of Win2K ga gebruiken

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

kies dan maar voor win 98se.
win me was ik niet zo blij mee (en mijn asus v7700 ook niet! na 101 x installeren deden de drivers het nog niet goed :( )

Verwijderd

Bij mij werkt Win98 SE idd het beste, Win2k gaf alleen maar foutmeldingen |:(

Ook de driver ondersteuning is voor Win98 beter dan die voor Win2k, en daarnaast is Win2k minder bruikbaar voor games, Counter-Strike draaide er niet op bij mij :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Windows 98SE en Windows 2000 draaien allebei als een tierelier met een Asus 7700 :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 29 mei 2001 11:45 schreef xDeLiriuMx het volgende:
daarnaast is Win2k minder bruikbaar voor games, Counter-Strike draaide er niet op bij mij :(
Het enige dat bij mij niet wil draaien is NFS Porsche, maar verder draait alles. En ZEKER Half-Life/TFC/CS, in hoge resolutie met de beste FSAA mode en alles draait perfect :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 30 gig hd er in ...
dus ik installeer win2k en 98se allebei wel.
kijk ik zelf wel effe welke de best is

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik draai nu zelf een tijd lang win2k en ik ben erg tevreden ermee.. mijn asus v7100 draait als een zonnetje en alle redelijk nieuwe games doen het prima. alleen dflw niet dus boot ik zo af en toe nog naar win98 :)

blup

Pagina: 1