De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
1: nee geen idee, heb hem zelf nog nooit geflashed
2: kijk hier eens op de fora van deze site:
www.cusl2c.com
2: kijk hier eens op de fora van deze site:
www.cusl2c.com
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Werkt het? Ik bedoel dat hij nu altijd op AGP4x gaat en dat fast writes ook werkt?Op maandag 28 mei 2001 17:02 schreef phoboz het volgende:
ps. iemand de Asus CUSL2 815e Bios tweak al geprobeerd ? ( info http://www.nvmax.com/ )
met de nvidia drivers loopt mijn kaart ook standaard op agp 4 op een cusl2-c, dus waren daar problemen mee dan ??
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Heb nog niets geprobeerd, heb alleen een probleem met mijn CUSL2. Heb WinME geinstalleerd en kan mijn pc niet normaal afsluiten, na enkele seconden start ie automatisch weer op......weet niet meer wat ik moet doen
Alles drivers zijn van het laatste niveau en het werkt nog niet. Vandaar dat ik vroeg naar die bios tweaks 
Bedankt in ieder geval!
Bedankt in ieder geval!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat doe je daar mee? 
voor wat is dat?(ben geen computer Xpert)
Een nieuwe hardware bios, dat wil zeggen dat je kaart een nieuwere aandrijving krijgt. Vaak worden kaarten stabieler en sneller met nieuwere drivers. De bios is een plek waar de instellingen worden geregeld. Dat verander je dus naar nieuwere data en instellingen met nieuwe een bios. Zo een hardware update / flash ( er zijn veel verschillende namen voor ) kan wel handig zijn. Ik gebruikte voorheen ook de GF2 GTS en heb vaak de bios veranderd. Met succesOp maandag 28 mei 2001 22:37 schreef HENNEP het volgende:
Wat doe je daar mee?
Pagina: 1