[BC3] Welke Ati radeon 64mb

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wil errug graag een leuke kaart kopen en mijn keuze is gevallen op de Radeon (goeie topics over gelezen) Alleen in de prijskijk staan drie verschillende 64 mb kaarten Oem /Retail en (vivo) en de video in en uit. Wat is het verschil? Heb begrepen dat de retail iets sneller geheugen heeft maar wat voor de rest het verschil is.. alleen de benaming? Welke zal kan het beste kiezen?

Alvast bedankt.

ps ga zo mijn Silverado ophalen: kost een lieve duit; f231,44 |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 28 mei 2001 16:38 schreef Manon het volgende:
ps ga zo mijn Silverado ophalen: kost een lieve duit; f231,44 |:(
Very offtopic.

Mafkees :o

edit:

Een man die Manon heet :? het moet niet gekker worden.

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Off topic maar wel cool (hoop ik)

Bedankt voor je nuttige bijdrage.. joker

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Manon een man?

Sorry het bleef niet bij een casemod!

• BC3 Victim
Manon een man?

Sorry het bleef niet bij een casemod!(8>

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

De Vivo heeft video in en video out. Verder heeft de retail sneller geheugen, die dus favoriet boven de OEM is. Voor het overige valt er weinig over te zeggen.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 16:38 schreef Manon het volgende:
Oem /Retail en (vivo) en de video in en uit.
ViVo = video in/out...
Pagina: 1