Weet er iemand waar ik plaatjes over deze kaart kan vinden. Op hercules.com staan ze niet (alleen plaatjes van de doos
).
Moet de 400oxt niet nemen maar de Prophet 4500! dat is de Kyro II scheelt aardig wat in snelheid!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Roel, die heb ik hier ook liggen, alleen, ik heb liever die GeForce 3 in me PC..
Intentionally left blank.
FF patsen... kijk eens wat ik allemaal heb...Op dinsdag 29 mei 2001 10:49 schreef Bitfreak het volgende:
Roel, die heb ik hier ook liggen, alleen, ik heb liever die GeForce 3 in me PC..
IK heb tenminste me pc helemaal zelf bij elkaar gekocht.. kunnen sommige mensen niet zeggen !!
edit:
Waarom koop je een GF3 ÉN een Kyro II, terwijl je al een Radeon ViVo hebt ???
Waarom koop je een GF3 ÉN een Kyro II, terwijl je al een Radeon ViVo hebt ???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://europe.hercules.com/3dp4000xt/features_3dp4000xt.php
Staan daar geen plaatjes bij ???
Bij mij doet ie het op et moment totaal niet!
Staan daar geen plaatjes bij ???
Bij mij doet ie het op et moment totaal niet!
Verwijderd
Helaas doet de link het ook niet bij mij,maar waarom geen 4500 ? Die 4000XT is een goedkopere en minder snelle versie dan de 4500 !
Ach,moet je zelf ook maar weten.
Suc6 !
Ach,moet je zelf ook maar weten.
Suc6 !
Pff, noem jij dat zoeken?Op maandag 28 mei 2001 16:25 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Weet er iemand waar ik plaatjes over deze kaart kan vinden. Op hercules.com staan ze niet (alleen plaatjes van de doos).
3D Prophet 4000XT
Card only Download 179 Kb
En hier nog een keer de doos:
Boxshot (3d) Download 293Kb
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Beperkt budget neem ik aan..
Als et even kan doorsparen, maar tis wel een leuke kaart, ik heb ook een Kyro I als je UT speelt of zo zeker een goede kaart
Kleuren zijn ook zeer mooi...
Als et even kan doorsparen, maar tis wel een leuke kaart, ik heb ook een Kyro I als je UT speelt of zo zeker een goede kaart
Iets valt me nu op... de kaart heeft maar 32mb geheugen erbij..
Voor hetzelfde geld als de versie zonder TV-out heb je een powercolor versie met 64mb en tv-out!
Ik heb er iig geen klachten over.
Voor hetzelfde geld als de versie zonder TV-out heb je een powercolor versie met 64mb en tv-out!
Ik heb er iig geen klachten over.
Verwijderd
DIe 4500 die ik net heb roeleerd hard ! Echtwaar ik ben er zeer tevreden over,als je Quake 3 op zijn max zet ( texturedetail op max,alles 32 bit en 1152 res. ) haal ik makkelijk boven de 78 frames/sec,en dat is voor mij al meer dan genoeg,want ik ben een Matrox g400 gewend bij het spelen van Quake3 !
Beperkt budgetOp dinsdag 29 mei 2001 13:08 schreef Kerstmanneke het volgende:
Beperkt budget neem ik aan..
Ik heb echt tig reviews gezien van de GF2 en ook voor toekomende spellen als Doom III vind ik een GeForce II beter als die Kyro....(ja ja ik hoor al denken...waarom geen GeForce III dan
Ik was gewoon benieuwd over hoe die hercules kaart er uit zag (lekker blauw ofzo
Zeg dat dan...
De hoofdkaart met Kyro is de Prophet 4500, omdat je een 4000 wou zien dacht ik dat je niet zo;n enorm budget had en een goedkoop kaarje wou kopen
Ding is idd blauw!
De hoofdkaart met Kyro is de Prophet 4500, omdat je een 4000 wou zien dacht ik dat je niet zo;n enorm budget had en een goedkoop kaarje wou kopen
Ding is idd blauw!
Pagina: 1