[BC3] Het grote LG 915FT topic

Pagina: 1
Acties:

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Tja, ik heb al een aantal topics lopen over de LG 915, maar ik vind het wel eens tijd worden om alles te verzamelen onder 1 topic want ik raak het overzicht een beetje kwijt (anderen vast ook).

Ik vroeg me af wat de ervaringen van iedereen zijn met deze LG monitor. Wat zijn volgens jullie de plus- en minpunten, welke problemen zijn jullie tegenaan gelopen en hoe verhoudt deze monitor zich met de anderen in zijn klasse?

Ik heb er zelf nogal problemen mee, je kunt het eigenlijk allemaal terugvinden in dit topic.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

Nou, ik heb nu ook grijze haren van het omruilen, inmiddels is het de vierde en nog steeds hou ik problemen. Heeft niemand van jullie heel af en toe flikkerende horizontale lijnen in beeld, of komt dit door m''n speakers die naast m''n monitor staan, of misschien door de kabelmodem die er ook naast staat :? Hoelang krijg je trouwens nog een nieuwe, ik meen dat je er recht op blijft hebben totdat langer dan 2 weken verstrijkt, toch? Of liever gezegd, heeft iemand de garantievoorwaarden bij de hand?

Verwijderd

En mensen met een 915FT+, natuurlijk wel reageren zodat we alle ervaringen op een rijtje hebben en misschien zo problemen opgelost kunnen worden :)

dank alvast

• Change
Ja het wordt nog niet echt een groot topic zo :P

Ik heb die flikkerende lijntjes niet, in geen enkele van mijn 3 monitoren die ik ondertussen gehad heb, dus ik denk dat dat aan je speakers ligt.. zet die er eens een stuk verder vanaf..

Tegen mij hebben ze gezegd dat ze gewoon om blijven ruilen tot ik tevreden ben.. Nou dat kan lang duren zoals het er nu naar uit ziet.. ik begin bijna te denken dat het aan iets anders ligt.. mn grafische kaart of de VGA kabel of zo..

/Edit
Ze vertelden mij de laatste keer aan de telefoon dat ze nog niet wisten of er standaard problemen met deze monitor waren aangezien het nog een nieuw model is en ze nog niet voldoende informatie over de klachten tot nu toe verzameld hebben..

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 28 mei 2001 23:26 schreef Change het volgende:

Ik heb die flikkerende lijntjes niet, in geen enkele van mijn 3 monitoren die ik ondertussen gehad heb, dus ik denk dat dat aan je speakers ligt.. zet die er eens een stuk verder vanaf..

Tegen mij hebben ze gezegd dat ze gewoon om blijven ruilen tot ik tevreden ben.. Nou dat kan lang duren zoals het er nu naar uit ziet.. ik begin bijna te denken dat het aan iets anders ligt.. mn grafische kaart of de VGA kabel of zo..
Aan je Matrox zal het niet liggen denk ik.
Die kaarten zijn echt perfect, ik heb er zelf ook een :)

Alle proemn in n drek

• Change
Op maandag 28 mei 2001 23:28 schreef Bierkameel het volgende:

[..]

Aan je Matrox zal het niet liggen denk ik.
Die kaarten zijn echt perfect, ik heb er zelf ook een :)
Daar ga ik ook eigenlijk niet van uit.. met mijn vorige monitor (een Dell 19") had ik die problemen namelijk niet.. Ik heb deze keer mn mond gehouden toen ze de monitor kwamen omruilen dus ik heb nu een extra VGA kabel, misschien moet ik die eens testen.. :P

Verwijderd

Op maandag 28 mei 2001 23:26 schreef Change het volgende:

/Edit
Ze vertelden mij de laatste keer aan de telefoon dat ze nog niet wisten of er standaard problemen met deze monitor waren aangezien het nog een nieuw model is en ze nog niet voldoende informatie over de klachten tot nu toe verzameld hebben..
Ze blijven inderdaad omruilen maar blijf je elke keer een nieuwe krijgen ???

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op maandag 28 mei 2001 23:37 schreef Mimix het volgende:

[..]

Moet je de serie nummers eens opschrijven.
En mischien word er wel bijgehouden in welke week hij gemaakt is :)

Alle proemn in n drek

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Euhm, speakers (van redelijke grootte) zijn niet aan te raden bij een monitor...

Geef mij maar een Warsteiner.

• Change
Op maandag 28 mei 2001 23:37 schreef Mimix het volgende:

[..]

Dat vertelden ze mij ja.. zolang je maar binnen 2 weken (na ontvangst nieuwe - omgeruilde - monitor) opbelt.. :)

Ik zal trouwens idd de serienummers eens bijhouden..

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Change, reactie op je vorige topic: als je niet weet of er ook goed werkende 915FT+ monitoren bestaan, je kan naar de mijne komen kijken en zien wat je er van vindt. Is in Amsterdam.

Trouwens hoe kom je aan dat nummer, ik heb namelijk nooit een Nederlandse garantiekaart bij de monitor gehad, alleen een Spaanse en een Italiaanse geloof ik :? Het was mij dus niet duidelijk in hoeverre er on-site garantie op het ding zat, en het staat ook niet op lge.nl vermeld.
Pagina: 1