AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Verwijderd
Ik heb die flikkerende lijntjes niet, in geen enkele van mijn 3 monitoren die ik ondertussen gehad heb, dus ik denk dat dat aan je speakers ligt.. zet die er eens een stuk verder vanaf..
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze gewoon om blijven ruilen tot ik tevreden ben.. Nou dat kan lang duren zoals het er nu naar uit ziet.. ik begin bijna te denken dat het aan iets anders ligt.. mn grafische kaart of de VGA kabel of zo..
/Edit
Ze vertelden mij de laatste keer aan de telefoon dat ze nog niet wisten of er standaard problemen met deze monitor waren aangezien het nog een nieuw model is en ze nog niet voldoende informatie over de klachten tot nu toe verzameld hebben..
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Aan je Matrox zal het niet liggen denk ik.Op maandag 28 mei 2001 23:26 schreef Change het volgende:
Ja het wordt nog niet echt een groot topic zo
Ik heb die flikkerende lijntjes niet, in geen enkele van mijn 3 monitoren die ik ondertussen gehad heb, dus ik denk dat dat aan je speakers ligt.. zet die er eens een stuk verder vanaf..
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze gewoon om blijven ruilen tot ik tevreden ben.. Nou dat kan lang duren zoals het er nu naar uit ziet.. ik begin bijna te denken dat het aan iets anders ligt.. mn grafische kaart of de VGA kabel of zo..
Die kaarten zijn echt perfect, ik heb er zelf ook een
Alle proemn in n drek
Daar ga ik ook eigenlijk niet van uit.. met mijn vorige monitor (een Dell 19") had ik die problemen namelijk niet.. Ik heb deze keer mn mond gehouden toen ze de monitor kwamen omruilen dus ik heb nu een extra VGA kabel, misschien moet ik die eens testen..Op maandag 28 mei 2001 23:28 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Aan je Matrox zal het niet liggen denk ik.
Die kaarten zijn echt perfect, ik heb er zelf ook een
Verwijderd
Ze blijven inderdaad omruilen maar blijf je elke keer een nieuwe krijgen ???Op maandag 28 mei 2001 23:26 schreef Change het volgende:
Ja het wordt nog niet echt een groot topic zo
/Edit
Ze vertelden mij de laatste keer aan de telefoon dat ze nog niet wisten of er standaard problemen met deze monitor waren aangezien het nog een nieuw model is en ze nog niet voldoende informatie over de klachten tot nu toe verzameld hebben..
Moet je de serie nummers eens opschrijven.Op maandag 28 mei 2001 23:37 schreef Mimix het volgende:
[..]
Ze blijven inderdaad omruilen maar blijf je elke keer een nieuwe krijgen ???
En mischien word er wel bijgehouden in welke week hij gemaakt is
Alle proemn in n drek
Geef mij maar een Warsteiner.
Dat vertelden ze mij ja.. zolang je maar binnen 2 weken (na ontvangst nieuwe - omgeruilde - monitor) opbelt..Op maandag 28 mei 2001 23:37 schreef Mimix het volgende:
[..]
Ze blijven inderdaad omruilen maar blijf je elke keer een nieuwe krijgen ???
Ik zal trouwens idd de serienummers eens bijhouden..
Trouwens hoe kom je aan dat nummer, ik heb namelijk nooit een Nederlandse garantiekaart bij de monitor gehad, alleen een Spaanse en een Italiaanse geloof ik