[BC3] Leadtek Geforce2 MX gebruikers: klik hier

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zelf heb ik onlangs een Leadtek Geforce2 MX400 64mb gekocht. Nu heb ik in eerste instantie de drivers van leadtek zelf geinstalleerd. Gisteren ben ik begonnen met experimenten met de Nvidia detonator drivers, helaas werkt het nog niet lekker (de leadtek drivers blijven op de 1 of andere manier actief met tabbladen in het beeldscherm venster.) als ik daar op klik loopt de PC zelfs vast!! :(

Post a.u.b. hier jou ervaringen en tips aangaande deze kaart.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ik heb dan wel geen MX, maar probeer de 7.58 drivers eens....

• dizzytal
  • Niet online
Heb je de Leadtek drivers wel eerst verwijderd??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
misschien een stomme vraag... maar hoe verwijder ik de leadtek drivers goed? Als ik onder systeem->videokaart kijk zie ik wel de NVIDIA als driver staan, maar er zijn blijkbaar nog wel '' resten'' actief van de leadtek drivers. (dat is dus te zien aan de tabbladen o.a.)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dizzytal
  • Niet online
Op maandag 28 mei 2001 13:53 schreef notgib het volgende:
maar hoe verwijder ik de leadtek drivers goed?
Ik heb geen ervaring met Leadtek, maar meestal staat dr in "Software" (onder configuratie scherm) wel zoiets bij als Leadtek drivers (oid)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
heeft iemadn een exacte url waar ik die drivers kan downloaden ? Heb et echt nodig... ! Thanks peepz !

• BC3 Victim
oke, de leadtek drivers heb ik geuninstalled. Mooi, thanks.

Wat is een goed progje om de kaart mee te overklokken/tweaken.

Nvidia GF2 drivers op
http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm

Pagina: 1