De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
[topic=186967]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Op maandag 28 mei 2001 10:37 schreef 0ppie het volgende:
Deejee bedoelt deze link
een nieuwe grafische kaart.
Money for nothin' and your chicks for free
De leadtek loopt niet op 400 maar op 366, maar met wat oc''en zal dat wel te verhelpen zijn. Bovendien issie altijd nog 33mhz sneller dan een gewone GTS.Op maandag 28 mei 2001 10:39 schreef Kloeloos het volgende:
Ehm de naam is Leadtek, enne je hebt dan ook nog een gf2 met 64 meg dat op 400 mhz loopt, dus een PRO versie.
Ik ga de Asus V7700 Gts Deluxe TV-out 32MB DDR halen!Op maandag 28 mei 2001 08:15 schreef Kaatje_nl het volgende:
Dag allemaal ben hier net nieuw toch nu al jullie hulp vragen. Ik wil een nieuwe videoplank kopen rond de 550,--. Ik zat te denken aan GF2 GTS van ASUS. Is dit goede keus of weten jullie een betere.
Bedankt alvast.
Dit is serieus wel een goede kaart.
Ik heb nu een GF2MX van CardXpert ook wel goed maar een GTS heeft toch zeker betere prestaties.
Trouwens hoeveel kost ie voor jou?
Ik ga de mijne ruilen en ik moet 210 piek bijleggen dus de mijn kost dan 589 piek (GTS dan)
Ik zou ''m zeker wel halen!
gt HENNEP
AMDTB 1000@1000,Geforce 2MX 4,8ns GS,1536MB PC133,Sblaster 1024,Asus A7V133 New type,ATX Model Nokia 8850,300w,19inch Mon,Maxtor 20,4gig 5400RPM,Logitech Mouseman Wheel Optical,en nog meer troep!
Ik zie dat jij ongelovelijk veel RAM hebt, met welk besturingssys draai je eigenlijk???
Ik zou als je voor snelheid wil inderdaad een GF2 kopen (of 3) maar wil je voor beeld kwali, dan zou ik voor een radeon gaan. vaak iets goedkoper, maar beter beeld. Wel moeilijker aan te komen.
TIP: neem een radeon
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?