Toon posts:

Unreal-instelling en overklokken videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met mijn Viper 550 zat ik in Unreal maar op 32 fps (640@480), goed genoeg voor goed beeld. Na een nieuwe installatie van Unreal, zat mijn gemiddelde nog maar op 22 fps.
(in beide gevallen was patch 225f geinstalleerd).
Hoe moet ik de boel instellen zodat Unreal zo goed en snel mogelijk loopt

Tevens wil ik graag weten welke progjes ik kan gebruiken om mijn Viper550 te tweaken, over Voodoo is genoeg te vinden, maar over TNT niet.

Zoveel mogelijk tips en technische details als het maar kan graag. Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Ga naar advanced options en kies bij drivers game render device daar kaan je kiezen tussen openGL en d3d probeer ze allebei eens en kijk welke het beste resultaat geeft.
Bij rendering kan je nog een aantal effecten aan- en uitzetten wat de snelheid en kwaliteit beinvloed.
Verder zou je ook de unified.glide drivers kunnen proberen en dan voor 3dfx glide kiezen in de game rendener.http://www.m3dzone.com/index.php3?option=drivers
Voor je TNT heb je enkele proggies zoals performance tuner en tnt clock zorg ook dat je de laatste drivers van nvidia hebt i.pv. die daimond. :)

Verwijderd

Maar voor opengl-support moet je wel minimaal (ik geloof) versie 2.20. De laatste patch 2.25f kun je het beste downloaden, waar weet ik niet, maar dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn.

Verwijderd

Http://www.3dfiles.com heeft heel veel. Maar bij mij is iedere keer de header corrupt. Dat heb ik nu heel veel met zip-files. Waar dat nou weer aan ligt....

Verwijderd

Da-Lynx,

heb je veel zipfiles niet toevallig van aantal illegale sites geladen? Ik ken de verhaal van zulke sites (waar je voortdurend moet enablen in aangekoppelde sexsites)
als je dat niet doet, zeggen ze, wordt de header corrupt.

Ik denk dat het je eigen schuld is. Maar ik mijd liever zulke illegale sites(met gekoppelde sexsites).

Want als je toch probeert, kom je bijna in eindeloze vensters terecht. Het zijn klote en zeer NEP TOP50/TOP40/TOPMP3 sites.
Je probeert wat te klikken, maar het blijkt een zeer lange pad te zijn. Vaak kom ik NERGENS ZINVOL terecht. Vrijwel iedere link gaat weer naar TOP50 of naar sexsite.
Alsmaar door!!!!! Al die vensters!

IK BAAL ECHT VAN ZULKE SAMENWERKING EN ABSOLUUT NEP EN ONVRIENDELIJK!