Toon posts:

[BC3] GTS 32 of 64MB (1280x1024-32bit)???????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit te denken om een g-force2GTS te halen, maar welke van deze twee is het beste voor mij:

Leadtek g-force2 Pro 64MB 5.5ns (200/366) fl. 469,-
MSI g-force2 GTS 32MB 6ns (200/333) fl. 486,-

ik heb overigens een 19" monitor (1280x1024-32bit)

(je zal dus aan de hand van die clock-snelheden denken van dat het duidelijk is om Leadtek te kopen, maar ik weet uit ervaring dat MSI heel stabiel en heel ver overclockbaar is, daarom is het een twijfel voor mij, ondanks dat alles zit ik ook nog te denken over die 64MB geheugen van LeadTek omdat ik dus hoge resoluties draai. kan die Leaktek ver en stabiel overgeclocked worden? en heb ik die 64MB wel nodig? iemand ervaringen mee???)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou toch voor die 64 mb versie gaan. Ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt. Zoals je zelf zei je hebt goede ervaringen met MSI. Maar als jij in een resolutie van 1280x1024 wilt blijven spelen zou ik je toch echt aanraden om een 64 mb aan te schaffen. Anders zul je eigenlijk over een jaar al weer een nieuwe videokaart aan moeten schaffen tenzij je genoegen neemt met een resolutie van 800x600 of misschien nog wel lager. Over het overclocken durf ik niet zoveel te zeggen aangezien ik er niet veel ervaring mee heb. Ik zelf een Hercules 3D Prophet 2 GTS met 64 mb en ik heb gehoord dat die wel redelijk overgeclockt kan worden maar nogmaals zeker weten doe ik het niet. Om nog even terug te komen welke kaart je nu moet kiezen naar mijn mening zeg ik toch die Leadtek. Hij is goedkoper en hij is hoger geclockt en hij heeft nog eens 64 mb.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Waarom geen Radeon 64 MB DDR? Veel mooier beeld op de resoluties die jij draait, en vrijwel evensnel als de GTS :)

Als het echt alleen maar tussen deze twee gaat zou ik de Pro nemen, sneller geheugen, 64 MB en ook nog eens een lagere prijs.. Ik zou het wel weten *D

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:48
Waar slaat dat nou weer op??? Hij vraagt welke van deze twee hij het beste kan kopen en jij komt met een Radeon aanzetten |:( |:(

Maargoed, ik zou ook de 64 MB versie nemen want dan draait alles soepeler in de hogere resoluties

Mzzls

Verwijderd

Topicstarter
dank je wel jongens, ik denk ook dat het de Leadtek wordt :) ik hoop daarmee geen problemen te krijgen...

trouwens, heeft iemand die Leadtek?????????

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
zijn die radeon kaarten echt zo goed???

iRacing Profiel

Verwijderd

ja ze zijn echt zo goed
sneller dan een geforce2 (geen pro want die wint het)

beteren 2d en 3d kwalitiet
beteren directx 8 ondersteuning
sneller in 32bit kleuren
128 anisotrophy (geforce3 doet maar 64 )
beteren fsaa 4x dan geforce2

• Spais
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 20:27

Spais

The Spais Melange

Ik heb die leadtek en die draait als een trein.. D''r zitten ook leuke tooltjes bij van Leadtek (maar dat heb je bij alle kaarten lijkt me).. Ik ben in ieder geval erg tevreden erover..

Spais..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, maar wat altijd vergeten wordt en wat bijna niemand weet is dat Geforce 2 Stereoscopic ondersteund met sommige drivers. Dan speel je pas vet 3D, net een soort inkijk holodeck :) Moet je een Earth2150 spelen met 3Dbril, je weet niet wat je ziet! Dat kan een radeon dus niet :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

kan de ati inderdaat niet wel
subpixel precision 4x en lod bios 8x
dit is voor verbetering van 3d beelskwalitijd
wat de geforce niet kan
allen je moet wel
raid on tweaker gebruiken want in de drivers van ati zit het er niet in

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
zoals ik al eerder zij maar mijn reply is weer verdwenen :?
ik zou voor de pro gaan die gaat zelf al veeeeeel sneller, en om het merk hoef je je ook niet druk te maken want leadtech is een heel goed merk en zeker geen B-merk
en al helemaal als je het voor die prijs kunt krijgen. ik zou voor de 64Mb-PRO gaan.
Pagina: 1