De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
UT''s OpenGL ondersteuning is ronduit bagger. Als je goede performance wilt in UT, moet je Direct3D gebruiken, of, als je een Voodoo kaart hebt, Glide. UT is ontworpen met die laatste API in gedachten.
Verwijderd
Ik hoop dat je gelijk hebt voor wat betreft det 12.XX.
Ik merk bij oudere spellen dat deze echt niet goed werken met al die rare beta''s. Voor oudere spellen gebruik ik zelf die 7.XX die denk ik beter doorontwikkeld zijn.
Ik merk bij oudere spellen dat deze echt niet goed werken met al die rare beta''s. Voor oudere spellen gebruik ik zelf die 7.XX die denk ik beter doorontwikkeld zijn.
Deze laatste openGL, met dank aan Daniel Vogel, is goed hoor!Op zondag 27 mei 2001 12:32 schreef deviln het volgende:
UT''s OpenGL ondersteuning is ronduit bagger. Als je goede performance wilt in UT, moet je Direct3D gebruiken, of, als je een Voodoo kaart hebt, Glide. UT is ontworpen met die laatste API in gedachten.
Probeer deze maar eens: http://unreal.epicgames.com
Niet op voorraad.