[BC3] Paarse flikkeringen

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Zou je niet je videokaart eens wat nader bekijken? Dat lijkt me hier wel de probleemveroorzaker...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik was in het bezit van Asus bord met AMD 1Ghz 256 Mb en Asus videokaart telkens een paars beeld na ongeveer 30 minuten.Alles om gebouwd naar sus Cusl2-c + 1 Ghz pentium en Matrox videokaart. Na ongeveer vier weken de sansisk Compact flashreader USB geinstallerd en nu heb ik weer na ongeveer 30 minuten paars flikkerend beeld en in de achtergrond van een wit beeld zit een lichte roze gloed.
Volgens mijn dealer is de monitor defect maar ik heb hem een avind op mijn laprop aangesloten en geen problemen gehad.( toeval?) Kan het zijn dat software invloed heeft op deze beelden want ik heb Windows Me en ik had alleen maar een W95 driver voor de Sandisk reader,Is er iemnad die mij daar bij kan helpen of zou het toch de monitor zijn.
Bij vorbaat dank

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Crosspost :(

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Daar heb ik al gezocht maar de videokaart is gewisseld van Asus 7100 naar Matrox 450 en zelfs het MOBO is gewisseld.?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Dubbel. Nog nooit van edit gehoord zeker?