Nou de titel zegt al genoeg. Ok, ik twijfel dus tussen een 17" en een 19". Het probleem is alleen dat ik niet 1400,- ga uitgeven voor een 19". En ik heb een voodoo2
dus ik weet niet of die het trekt in hoge resolutie''s. 
Nu heb ik de search gebruikt (jaja, ik heb die het eerst gebruikt
) en nu kwam ik tot een paar conclusie''s : ik denk dat ik voor een CTX, een Iiyama
, Philips
of een LG ga.
Ik heb al veel gelezen over de Iiyama 17" Vision Master Pro 410, en de LG 795 ft+. Deze komen er goed uit. Over de CTX zijn de meningen verdeeld en over Philips is (bijna) iedereen zwaar positief. Hebben jullie nog advies.
Ik blijf maar in mijn achterhoofd horen:" Op je monitor moet je niet besparen!!" Dus dat doen we dan maar niet.
Zie sig voor systeem en uhm... ik ga hem vooral gebruiken voor gamen en webdesign.
Thankz al ya tweakerz!!
Nu heb ik de search gebruikt (jaja, ik heb die het eerst gebruikt
Ik heb al veel gelezen over de Iiyama 17" Vision Master Pro 410, en de LG 795 ft+. Deze komen er goed uit. Over de CTX zijn de meningen verdeeld en over Philips is (bijna) iedereen zwaar positief. Hebben jullie nog advies.
Ik blijf maar in mijn achterhoofd horen:" Op je monitor moet je niet besparen!!" Dus dat doen we dan maar niet.
Zie sig voor systeem en uhm... ik ga hem vooral gebruiken voor gamen en webdesign.
Thankz al ya tweakerz!!