[BC3] Hmm... 17" óf 19"...???

Pagina: 1
Acties:

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Nou de titel zegt al genoeg. Ok, ik twijfel dus tussen een 17" en een 19". Het probleem is alleen dat ik niet 1400,- ga uitgeven voor een 19". En ik heb een voodoo2 :'( dus ik weet niet of die het trekt in hoge resolutie''s. :?

Nu heb ik de search gebruikt (jaja, ik heb die het eerst gebruikt :) ) en nu kwam ik tot een paar conclusie''s : ik denk dat ik voor een CTX, een Iiyama :9~ , Philips *D of een LG ga.

Ik heb al veel gelezen over de Iiyama 17" Vision Master Pro 410, en de LG 795 ft+. Deze komen er goed uit. Over de CTX zijn de meningen verdeeld en over Philips is (bijna) iedereen zwaar positief. Hebben jullie nog advies.
Ik blijf maar in mijn achterhoofd horen:" Op je monitor moet je niet besparen!!" Dus dat doen we dan maar niet. :D

Zie sig voor systeem en uhm... ik ga hem vooral gebruiken voor gamen en webdesign.
Thankz al ya tweakerz!! :)

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 00:07 tussen een 17" en een 19". Het probleem is alleen dat ik niet 1400,- ga uitgeven voor een 19".

Philips *D

Ik heb al veel gelezen over de Iiyama 17" Vision Master Pro 410
OK als je geen 1400 piek neer wil tellen geen 19" kopen, anders krijg je dr later spijt van als je nu een 19" die kwalitatief minder goed is.

Ik heb zelf de Iiyama A702HT, maar de laatste tijd gaat de kwaliteit wel acgter uit van "nieuwen" Heb zelf altijd Iiyama gekocht (en aangeraden) maar nu niet meer.

Wat vrienden en kennisen hebben Philips monitoren, heb nu de 107P20, 107T21 en de 109P20 gezien :9~ haarscherp allemaal, hoeven nauwelijks nog ingesteld te worden en géén afwijkingen in de beeldbuis (wat ik bij nieuwe VMP410''s wel zie)

Mijn advies haal gewoon lekker de 107P20 van Philips en mocht je toch die 1400 piek uitwillen geven ga dan voor de 109P20.

(lees ook ff "het grote Iiyama topic" zegt wel wat over hoe de service en kwaliteit is achter uit gegaan)

edit:
typo''s

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07
bezuinig NOOIT op je monitor...

Heb zelf een Iiyama Vision Master Pro 450 echt een vet scherm is dat. Jammer dat die 451 zoveel probs heeft.

| I've got permission to color outside the lines |

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Ga gewoon voor de Philips. Wil er zelf ook 1 kopen, maar wacht tot na mijn vakantie. Zat te denken aan Iiyama, maar schrok van die waslijst met klachten en probs.

Verwijderd

Ik wil dus ook zo''n A702HT kopen , maar waar kan je hem in Belgïe kopen ?

Verwijderd

Vogeltjesmarkt ?

Verwijderd

Even serieus graag ..... Ik moet dus echt een nieuwe 17"er hebben en dan nog liefst de A702HP , als ik die niet vindt zal ik maar genoegen moeten nemen met de A705MT ..... zal alleszinds beter zijn dan mijn Fujitsu viskom die maar 75Hz@1024*768 aankan .

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hebben ze geen computerwinkels in Belgie :?

Alle proemn in n drek

Verwijderd

toch wel , en overal die A705MT , maar verdomme nergens de A702HT .

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 00:07 schreef toelet het volgende:

Ik blijf maar in mijn achterhoofd horen:" Op je monitor moet je niet besparen!!" Dus dat doen we dan maar niet. :D
"Ik ga hem vooral gebruiken voor gamen en webdesign."
Bespaar dan ook niet. Het is de belangrijkste interface.
90% van wat je in je opneemt gaat via het beeldscherm.

<a href="http://www.iiyama.nl/pages/21inch/a201ht.html">[img]"http://www.iiyama.nl/pages/21inch/art/a201ht.jpg"[/img]</a>

Verwijderd

Is toch wel te bestellen ?
Ken je de uitdrukking "Koning is Klant" ?

Verwijderd

ben aan het proberen , maar is ie veel duurder dan de A705MT ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
men pakke lekker een philips.
si senoré ikke heb lekker een 109B en 109P.
werkelijk heel goed en ik heb geen interesse meer in andere merken omdat deze monitors heel goed zijn en een fantastisch design en kleiner!!!!!dan 1 of ander rare naam merk.

misschien zijn er nog andere goede monitoren op de markt marruh what the fuck can mij dat nou schelen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
iiyama of compac 17" :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb al op school op menig Philips ding moeten werken , man die beeldbuizen SUCKEN !!!!! Das nu echt eens een merk dak ni wil .

Verwijderd

ik heb hier een Philips 107E en ik klaag totaal niet :)

Perfect beeld

Kan hem dus aanbevelen

• aaihetapie
  • Laatst online: 18-08 22:12
Waarom denk je dat Philips en LG samen een nieuwe beeldbuisfabriek bouwen voor het fabriceren van buizen volgens LG technologie?

Verwijderd

dan maken ze vorderingen , maar die dingen die op school staan sucken echt HARD .

Verwijderd

dubbelpost

• BC3 Victim
Op zondag 27 mei 2001 02:00 schreef real_raichu70 het volgende:
dan maken ze vorderingen , maar die dingen die op school staan sucken echt HARD .
op school? daar staan zowiezo al niet de beste dingen.
en jij moet nog veel leren mannetje.:Z
volgens mij als je gaat kijken naar welke monitoren er daar werkelijk staan is het een model van 10 jaar geleden met een ingebrande beeldbuis,,....nou die dingen die sukkken hard hoor.,.,,,
.....................zou je denken..

Verwijderd

Wel , het zij Philips monitors van 2000(net nieuwe , dus loop niet te zeiken) en ik vindt echt dat het beeld voor hun prijs gewoon op de ballen trekt .

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Een goede 17 inch

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 27 mei 2001 01:59 schreef DeatHLocK het volgende:
ik heb hier een Philips 107E en ik klaag totaal niet :)

Perfect beeld

Kan hem dus aanbevelen
die heb ik gisteren ook gekocht :) Perfect beeld en een bijna vlakke beeldbuis. Voelt ook kwalitatief gewoon goed aan, geen rare tikken/kraken enzo bij resolutiewisselingen zoals bij sommige andere monitors.

Verwijderd

Prijs/prestatie : Iiyama
Kwaliteit : Philips

De reden dat veel mensen hier Iiyama roepen is toch dat ze er zelf een hebben en niemand geeft graag toe dat ie kwalitatief minder spul heeft gekocht .

Verwijderd

Sinds een dag of drie heb ik de Philips 109P20 19" Brilliance. Perfect, en draait 1280x1024 op 100 Hz en 1600x1200 op 85 Hz.
Strak beeldje, maar helaas wel damping wires. Hier moet ik maar mee leren leven.

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Ok, de conclusie is dus een Philips. :) Daar dacht ik zelf ook al aan maar omdat veel mensen de Iiyama VMP 410 zo goed vonden dacht ik aan een Iiyama.

Maar dan toch nog een vraag: stel ik neem een 19", trekt mijn voodoo2 dat op hoge resolutie''s? Niet volgens mij. Dus zou ik ook meteen een nieuwe videokaart moeten kopen...

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

De beste manier vind ik nog altijd op een doordeweekse dag de winkel inlopen en vergelijken.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Die IIyama heeft dan toch wat meer in z''n mars voor een 17" . Kan 125Hz aan op 1024*768 , enige 17" die 1600*1200 doet met degelijke refresh(85Hz) , heeft BNC pluggen , perfect vlakke beeldbuis EN ik heb met het merk nog geen slehte ervaringen gehad . Ik spreek hier dus over de A702HT .
Pagina: 1