De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yep natuurlijk, als ik het geld had.Op zaterdag 26 mei 2001 22:36 schreef real_raichu70 het volgende:
Een EIZO. Os zo''n Iiyama
Die Pyama is 2200 piekjes en de Eizo helemaal niet te betalen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb een goede monitor 21" gevonden:
Panasonic S110i TX-D1F64MA
21" monitor Dot Pitch: 0.25
H. frequentie (kHz) 30-110
V. frequentie (Hz) 50-180
Bandbreedte 230 mHz
Max. res (HxV) 1800 x 1440
On Screen display
Stralingsnorm TCO 99
Power save Energy Star
Afmeting in mm (HxBxD) 477.5 x 498 x 494.5
Aansluiting 15 pin mini D-tube BNC connector 5x
Staat voor 1.999,- te koop in pricewatch
bij http://www.pcvergelijk.com/shop
Niet duur voor een kwalitatief erg goede monitor
Verwijderd
Die IIyama is fl 2060 ,- of zoOp zaterdag 26 mei 2001 22:45 schreef PiefPoefPaf het volgende:
[..]
Yep natuurlijk, als ik het geld had.
Die Pyama is 2200 piekjes en de Eizo helemaal niet te betalen.
* Abbadon telt af, nog 5 en ik zit op de 1000 postings
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Mijn budget voor deze upgrade is 5000 piekjes. Monitor, 5.1 speakers, MOBO, proc, geheugen, DVD speler, fire wire kaartje, Kast met voeding, TV kaart.
Verwijderd
Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten

http://www.bluelink.nl/
zoek op monitoren en gij vindt zwarte IBM monitoren. 19 inch 1090 ex. en 21 inch 2670 ex.
Verwijderd
Bij Dell kun je ook zwarte monitoren bestellen, hebben een Sony triniton buisOp zondag 27 mei 2001 18:31 schreef Cap het volgende:
Geen zwarte monitoren te vinden?
http://www.bluelink.nl/
zoek op monitoren en gij vindt zwarte IBM monitoren. 19 inch 1090 ex. en 21 inch 2670 ex.
Ik kom op 978,16 gulden inclusief voor 21" Eizo. Nog steeds niet veel geld
Het is waarschijnlijk wel een wat ouder model want ik zie hem niet meer op de Eizo site staan.
Als je zo''n aankoop doet mag je niet letten op die 200,- meer of minder. En wat heb je nou aan een zwarte 22" IBM van 2670,- als je een a201HT kunt halen voor 2100,- die ook nog eens een beter beeld geeft?
Ik zou tegen mijn principes in een commercial van een Franse cosmetica-gigant willen quoten:
Ik heb een a201Ht omdat ik het waard ben, jij toch ook?
JaOp maandag 28 mei 2001 22:16 schreef HaveBlue het volgende:
[knip]
Wie zegt dat die Iiyama beter beeld geeft? Niks tegen Iiyama hoor, maar ze zijn zeker niet zonder meer beter dan andere merken.Op maandag 28 mei 2001 22:16 schreef HaveBlue het volgende:
Gewoon een 22" Iiyama kopen...
Als je zo''n aankoop doet mag je niet letten op die 200,- meer of minder. En wat heb je nou aan een zwarte 22" IBM van 2670,- als je een a201HT kunt halen voor 2100,- die ook nog eens een beter beeld geeft?
Ik zou tegen mijn principes in een commercial van een Franse cosmetica-gigant willen quoten:
kijk een op http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=nlbsd&l=nl&m=nlg&c=NL30104&n=&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DNL_IM-ZZ54KWE , dan zul je zien dat ten eerste een zwarte monitor niet duurder hoeft te zijn dan een witte, ten tweede kan deze monitor (trinitron beeldbuis) 1280x1024@85Hz optimaal aan...
* Imperial_Master thinks this wouldn''t be too bad a choice
Ik zeg niet dat ze zonder meer beter zijn; ik zeg wel dat ze voor mijn situatie de beste oplossing zijn. Ik ben er echter wel van overtuigd dat in de 22" categorie de a201HT de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Er zijn ongetwijfeld goede 22" voor minder te koop maar ik heb er nog geen met een diamond/trinitronbuis gezien. En laat het nu juist die buis zijn die zo''n goede lichtopbrengst heeft en zo''n mooi gestoken beeld produceert.Op maandag 28 mei 2001 23:06 schreef Cap het volgende:
[..]
Wie zegt dat die Iiyama beter beeld geeft? Niks tegen Iiyama hoor, maar ze zijn zeker niet zonder meer beter dan andere merken.
heb hem zelf ook en ben er erg blij mee
zeker met gamen
kijk op www.graficall.nl daar staat ie voor fl 2069.-
suc6
Ziet er prima uit, behalve dan de gespecificeerde afmeting en gewicht... 15Kg voor een 19" monitorOp maandag 28 mei 2001 23:17 schreef Imperial_Master het volgende:
kijk een op http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=nlbsd&l=nl&m=nlg&c=NL30104&n=&cu=nldhs&v=n&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&pn=0&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DNL_IM-ZZ54KWE , dan zul je zien dat ten eerste een zwarte monitor niet duurder hoeft te zijn dan een witte, ten tweede kan deze monitor (trinitron beeldbuis) 1280x1024@85Hz optimaal aan...