Verwijderd
Je kan natuurlijk met elke kaart Canal+ ontvangen... alleen ik neem aan dat je niet zit te wachten op een gecodeerd beeld 
Helaas lukt dat decoderen ook niet echt...
Je kan op zich wel beeld krijgen, maar geluid kan je wel vergeten (zit op een andere frequentie), dus je hebt er niks aan.
Ja ok, het zou best kunnen met 2 tv kaarten (of 1 die twee frequenties tegelijk aankan) en aangepaste software die deze kaart(en) ook aanstuurt.
Helaas lukt dat decoderen ook niet echt...
Je kan op zich wel beeld krijgen, maar geluid kan je wel vergeten (zit op een andere frequentie), dus je hebt er niks aan.
Ja ok, het zou best kunnen met 2 tv kaarten (of 1 die twee frequenties tegelijk aankan) en aangepaste software die deze kaart(en) ook aanstuurt.
Kan met elke kaart. Voor zover ik weet is canal+ het geluid nog geen decoder voor. Het MAG WEL! Voor het beeld is wel een decoder.
Als je voor het geluid wel een decoder kan vinden, mail hem dan ff naar mij. Je kan dan twee verschillende decoders tegelijk draaien op de verschillende frequenties. Ik heb wel eens het standaard programma gedraaid en de beeld-decoder naast elkaar en dan kon ik plus-tv van UPC beeld en geluid ontvangen.
Als je voor het geluid wel een decoder kan vinden, mail hem dan ff naar mij. Je kan dan twee verschillende decoders tegelijk draaien op de verschillende frequenties. Ik heb wel eens het standaard programma gedraaid en de beeld-decoder naast elkaar en dan kon ik plus-tv van UPC beeld en geluid ontvangen.
Verwijderd
Belangrijk is dat er een "Brooktree" chipset opzit anders doet ie het NIET!Op zaterdag 26 mei 2001 19:30 schreef sirik het volgende:
Welke kaart moet ik nou hebben.
Greetz sirik
En er is software om beeld incl. geluid van Canal+ te decoderen.
Ik heb er ook eens mee zitten klooien en dit is wat ik weet.
Als ik de software terug kan vinden mail ik die je wel.
Remember: Brooktree chipset !