HT-addict in spe
Verwijderd
Quake 2/3, Unreal, Half-Life.
Verder op het LAN: Fifa99 (jawel, het is voetbal, niets aan, maar wel als je je roomy helemaal naar de *&$% kan trappen), Carmageddon 2(soms dan), AvP, KingPin, NFS 4, Colin McRae, Team Apache, Plane Crazy (is en blijft een cool arcade game).
Verder op het LAN: Fifa99 (jawel, het is voetbal, niets aan, maar wel als je je roomy helemaal naar de *&$% kan trappen), Carmageddon 2(soms dan), AvP, KingPin, NFS 4, Colin McRae, Team Apache, Plane Crazy (is en blijft een cool arcade game).
Ik speel dagelijks Powerslide, dat is geweldig online. (offline overigens ook, probeer de 6MB demo nu!!!)
TS, Q3, RA en een beetje HL en N4S3 (4 moet ik nog installeren).
Quake3, Unreal en Age of Empires 1, 1.5 en 2
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ik speel Half-life multiplayer deathmatch.. Meestal vrijdag en in het weekend..
Alleen zuigt de ping, met isdn en zelfs een snelle server.. Ik vind dat het netwerk support nog beter kan van HL.. Als je bij Q3 een ping van 50 heb, dan heb je bij een ping van 90/100..
Verder speel(de) ik nog veel TFC.
Over lan speel ik vooral: Half-life DM, Superbike
, GTA en TA.. HL het meeste bdw..
Alleen zuigt de ping, met isdn en zelfs een snelle server.. Ik vind dat het netwerk support nog beter kan van HL.. Als je bij Q3 een ping van 50 heb, dan heb je bij een ping van 90/100..
Verder speel(de) ik nog veel TFC.
Over lan speel ik vooral: Half-life DM, Superbike
Quake 2 zo nu en dan, maar C&C2:TS wordt ook leuk, dacht ik zo!
Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.
Ik ben eindelijk van mijn HL verslaving af...het liep een beetje uit de hand.
Toen HL uitkwam speelde ik vanaf het begin flink mee in de engelse HL-Scene (de nederlandse stelde niets voor) en rulde op een gegeven moment de infamous DemonUK servers Toen speelde ik al asociaal veel en zat ik zeker 1 a 1,5 uur per dag te spelen (ongeveer 10 uur in de week).
Toen TFC uitkwam sloegen de stoppen door ! ik speelde soms wel 8 uur onafgebroken TFC en ik zat soms al na 10 dagen over mijn 2 GB datalimiet heen van mijn kabelmodem.....
30 uur in de week TFC was toen ik op mijn top was niet ongewoon. Ik moest toch iets doen om van deze verslaving af te komen (ik had in 2 weken geen frisse lucht meer binnengehad). (Geluking) ben ik nu over TFC heen en speel ik het ook niet meer. Ik wacht nu op Team Fortress 2 (Hier gaat Moi ook in rulen).
Als er mensen geintereseerd zijn om een GoT TF 2 clan op te richten hoor in dat graag...
Leuk vraagje om de mensen die ook veel TFC spelen te testen : Wat het de favoriete skin van BlackWidow, een van de weinige goede TFC spelende Chicks...(Als je niet op engelse servers speelt zegt deze naam je waarschijnlijk niets)
Toen HL uitkwam speelde ik vanaf het begin flink mee in de engelse HL-Scene (de nederlandse stelde niets voor) en rulde op een gegeven moment de infamous DemonUK servers Toen speelde ik al asociaal veel en zat ik zeker 1 a 1,5 uur per dag te spelen (ongeveer 10 uur in de week).
Toen TFC uitkwam sloegen de stoppen door ! ik speelde soms wel 8 uur onafgebroken TFC en ik zat soms al na 10 dagen over mijn 2 GB datalimiet heen van mijn kabelmodem.....
30 uur in de week TFC was toen ik op mijn top was niet ongewoon. Ik moest toch iets doen om van deze verslaving af te komen (ik had in 2 weken geen frisse lucht meer binnengehad). (Geluking) ben ik nu over TFC heen en speel ik het ook niet meer. Ik wacht nu op Team Fortress 2 (Hier gaat Moi ook in rulen).
Als er mensen geintereseerd zijn om een GoT TF 2 clan op te richten hoor in dat graag...
Leuk vraagje om de mensen die ook veel TFC spelen te testen : Wat het de favoriete skin van BlackWidow, een van de weinige goede TFC spelende Chicks...(Als je niet op engelse servers speelt zegt deze naam je waarschijnlijk niets)
Ik neem aan dat je ook wel bij een clan zat... welke?? ben ik ff nieuwsgierig naar 
Ik speel zelf gewoon voor de lol.. Zo af en toe half-life.. Als ik kabelmodem heb dan ga ik denk ik (vrees ik
) meer hl en TFC spelen.. maar zoals het er nu uitziet niet..
Ik speel zelf gewoon voor de lol.. Zo af en toe half-life.. Als ik kabelmodem heb dan ga ik denk ik (vrees ik
Verwijderd
Ik speel veel HalfLife, vooral Team Fortress. Dit is te danken aan kabelmodem.
O, ja ik maak ook kennis met nieuwe Counterstrike. Leuk spel, ergg moeilijk en heel spannend!!!!!! Echt iets anders en levensecht: geen levensreddende shields meer.... Het is nu goed uitkijken en goed mikken. Kogels beperkt, leven beperkt.... Mits je geluk hebt elders een goeie en zware wapen kan vinden....
Verder soms Q3A als ik niet in HL kan komen.
Soms probeer ik nieuwe beta-gamez wel es uit maar niet zo veel.
O, ja ik maak ook kennis met nieuwe Counterstrike. Leuk spel, ergg moeilijk en heel spannend!!!!!! Echt iets anders en levensecht: geen levensreddende shields meer.... Het is nu goed uitkijken en goed mikken. Kogels beperkt, leven beperkt.... Mits je geluk hebt elders een goeie en zware wapen kan vinden....
Verder soms Q3A als ik niet in HL kan komen.
Soms probeer ik nieuwe beta-gamez wel es uit maar niet zo veel.
HL met de MOD Counterstrike is ook erg gaaf.
Heel erg realistisch (geen health power ups en dat soort dingen).
Heel erg realistisch (geen health power ups en dat soort dingen).
Ik speel vaak Star Craft Brood War op Battle net. En in netwerk speel ik Reqieum en Jedi Knight en SC:BW.
Paradigm: Shift happens.
Verwijderd
heb net Rogue Spear geinstalleerd... DAT SPEL SCHOPT BIPS!!! ..
echt goed spel . vooral muziek van de cd enzo .. vet multiplayer.. maar eerst nog ff oefenen ..
echt goed spel . vooral muziek van de cd enzo .. vet multiplayer.. maar eerst nog ff oefenen ..
The game: Half-Life
The place: LAN
The time: Any spare minute
The place: LAN
The time: Any spare minute
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Effe kijken wat er op mijn hd's staan op dit moment......
Breakneck, Driver,Jagged Aliance2,Kingpin,
Need for speed high Stakes,and Toca2!
Breakneck, Driver,Jagged Aliance2,Kingpin,
Need for speed high Stakes,and Toca2!
Ik speel eigenlijk alleen HL deathmatch. Ik zit wel te wachten op Rally Championship 2000.
Misschien is TS toch leuk in multiplayer, dan moet ik het wat vaker proberen.
Misschien is TS toch leuk in multiplayer, dan moet ik het wat vaker proberen.
Unreal Tournament Demo en Beta
Q3ATest2
Freespace 2 demo
Homeworld demo
Tiberian Sun
Half-Life
etc.
Q3ATest2
Freespace 2 demo
Homeworld demo
Tiberian Sun
Half-Life