[BC3] DivX player voor G450

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Jouw profiel is wel lachen. Je hebt nog geeneen post :)

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 19:30 schreef dennisdotcom het volgende:
ja en ....... wat heeft dat hier nou mee te maken :?

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 19:30 schreef dennisdotcom het volgende:
En dan zeg je iets over aantal posts ...... nee gemiddeld 28 per dag hoeveel daglicht zie je dan ;( ;(

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

als je de DVD Player die bij de Matrox G450 gebruikt kan je daar ook divx''s mee openen en dan kan je via de DVDMax optie van de dualhead op je tv divx''s kijken.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 19:39 schreef Jos het volgende:
Geweldig al die reply''s 8-)

Over me profile : puur waarheid :)

nu alleen nog oplossing voor me prob en me dag is weer goed.
Nu is je dag weer goed :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Sorry voor de vervuiling, maar ik vond het wel grappig. Het is trouwens nog steeds fout :) Drie posts en er staat 2. Natuurlijk weer door een time-out ofzo iets op GoT.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 10:48
Eigenlijk snap ik het hele probleem niet.
Je Mediaplayer moet gewoon door blijven spelen als je het beeld verkleint. (Doet ''ie bij mij in ieder geval wel)
Weet je zeker dat je systeem het afspelen van divx en het doen van iets anders wel aankan?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 13:29 schreef miles het volgende:
Eigenlijk snap ik het hele probleem niet.
Je Mediaplayer moet gewoon door blijven spelen als je het beeld verkleint. (Doet ''ie bij mij in ieder geval wel)
Weet je zeker dat je systeem het afspelen van divx en het doen van iets anders wel aankan?
Hij heeft het niet over verkleinen maar over minimaliseren.
Dan stopt bij mij ook het beeld op de tv maar dat ligt toch echt niet aan mijn pc :)

Alle proemn in n drek

• CyBoB
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

Op zaterdag 26 mei 2001 19:42 schreef Jos het volgende:
dat van DVDMax weet ik.
Dat werkt ook perfect, alleen als ik het schermpje van die DVDPlayer verklein om op me comp te tekstverwerken en me broertje wil film kijken, dan stopt het beeld op de tv.

Er moet een proggie zijn waarmee het beeld op de tv gewoon blijft doorgaan. Heb het eens gelezen in dit forum, kan het alleen niet terug vinden, ook niet met search.

toch bedankt
waarom zal je het schermpje willen minimaliseren. je kan word (of andere textverwerker) er toch gewoon overheen zetten. of ligt dat nou aan mij :)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 19:44 schreef dennisdotcom het volgende:
Sorry voor de vervuiling, maar ik vond het wel grappig. Het is trouwens nog steeds fout :) Drie posts en er staat 2. Natuurlijk weer door een time-out ofzo iets op GoT.
Zegt veel over je gevoel voor humor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Hier ''t zelfde probleem.

Zodra je wat afspeelt en t zichtbaar is op je scherm : perfecte tv out.
Zodra je er een venster overheen "opent" staat je beeld ineens stil :?

Gekke is dat ie bij TV kijken WEL doorloopt, ook al heb ik de tv niet op de voorgrond.. :?

(G450 eTV overigens)

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op zaterdag 26 mei 2001 19:38 schreef CyBoB het volgende:
als je de DVD Player die bij de Matrox G450 gebruikt kan je daar ook divx''s mee openen en dan kan je via de DVDMax optie van de dualhead op je tv divx''s kijken.
Dit is toch het goede antwoordt ofnie?! Werkt bij mij perfect, gewoon een s-vhs kabel naar je tv & een audiokabel naar de tv!!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op zondag 27 mei 2001 19:44 schreef Jos het volgende:
ja het afspelen gaat perfect, maar als ik bijvoorbeeld Word opstart en de player komt op de achtergrond of wordt geminimaliseerd, dan stopt het beeld op de tv maar het geluid loopt wel door.
Dat hou je altijd met die kaart dat heb ik ook.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

De G450 moet altijd iets blijven zien van het beeld wat naar je 2de uitgang gaat... dit omdat hij anders niet weet wat hij naar de 2de uitgang moet sturen...

• SkoolieDie
  • Niet online
ja duuuuuus, misschien dat dit ook helpt:
A new version of DivXG400 has been released. DivXG400 version 1.7 (127KB) contains several improvements and fixes. DivXG400 provides a workaround for incompatibility between DivX ;-), MS MPEG4, WM7, WM8 codecs and Matrox G400/G450 drivers/hardware.

DivXG400 1.7
- Added possibity to display subtitles in "leftover" space below or above movie.
- Added extended overlay support. If switched on, image on TV does not freeze if player is covered or minimized.
- Added aspect ratio compensation. Works only in extended overlay mode.
Known problems:
- There may be several problems problems running DivXG400 with DirectX8 at 8bpp color depth.
- DivXG400 ignores aspect ratio correction information provided by (MPEG2) codec.
- With some clips I''m experiencing choppy playback on TV in extended overlay mode (everything is fine on monitor). This could be caused by my ASUS motherboard that according to Matrox has such problem with latest G400 drivers. Requesting Your feedback!
hier te dl'en
Pagina: 1