Niet op voorraad.
Woohahahaha Lachuh (sorry), een vidkaart van 1200 piek die geen fast writes kan??? Lijkt me wel vreemd...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Edward, Ik zal es kijken of die leadtek het ook niet geeft als ie hier maandag is.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Het zal niet de 1e keer zijn dat er iets in pchardware niet gelijk werkt, ook al hebben z''n voorgangers het al langer, dus het zou me niks verbazen als dat pas in de toekomst werkt bv. dmv een bios update.Op zaterdag 26 mei 2001 19:31 schreef MGSNK het volgende:
Woohahahaha Lachuh (sorry), een vidkaart van 1200 piek die geen fast writes kan??? Lijkt me wel vreemd...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik heb idd ook geen fast writes... Ik denk dat het aan de K7T266 ligt.Op zaterdag 26 mei 2001 20:15 schreef edward2 het volgende:
[afbeelding]
Offtopic, waarom krijg ik dit nou niet meer in m''n webicon?, als hij oversized is, wordt hij toch "automatisch" geresized:?
ps. Ik zie je icon op de correcte "resized" manier
Cya,
ForMatPrO
Fast writes levert GEEN snelheidswinst op, het was een marketinghype(je) van Nvidia maar bleek niks op te leveren.
http://www.de.tomshardware.com/mainboard/00q1/000225/agp-11.html
klaar.
http://www.de.tomshardware.com/mainboard/00q1/000225/agp-11.html
klaar.
Ja, ik zie het nou ook.
Nog even over fast writes, ik heb ook een DFI mobo gehad, maar daar kreeg ik het ook niet aan, zou het met DDR mobos in het algemeen te maken hebben..?
Bij fast writes gaat er toch een soort extra "kanaal" over de agp-bus open?
Verrassend artikel trouwens van Tom, op de Intel scoorde fast writes zelfs slechter, misschien heeft nVidia het wel daarom gedisabled;)
Nog even over fast writes, ik heb ook een DFI mobo gehad, maar daar kreeg ik het ook niet aan, zou het met DDR mobos in het algemeen te maken hebben..?
Bij fast writes gaat er toch een soort extra "kanaal" over de agp-bus open?
Verrassend artikel trouwens van Tom, op de Intel scoorde fast writes zelfs slechter, misschien heeft nVidia het wel daarom gedisabled;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Edward2, ik zal het volgende week even proberen. Ik heb zelf een EPoX 8KTA3+ (KT133A) en zal de resultaten posten in het Screenie topic. Wat voor besturings systeem gebruik je eigenlijk ?
fastwrites is geen extra kanaal
sideband is dat wel (8 bit)
iemand die weet hoe fastwrites werkt ?
sideband is dat wel (8 bit)
Verwijderd
Fastwrite maakt het mogelijk dat de processor direct data kan versturen naar de videokaart zonder tussenkomst van het systeem geheugen. Dit is dus absoluut de snelste methode.Op zondag 27 mei 2001 00:25 schreef star-saber het volgende:
Jemig wat een type fouten, ik moet minder drinken denk ik
Zo, komt je Gladiac920 dan binnen:), ik ben benieuwd wat je van de de 2d vind.Op zondag 27 mei 2001 00:17 schreef Slashhead het volgende:
Edward2, ik zal het volgende week even proberen. Ik heb zelf een EPoX 8KTA3+ (KT133A) en zal de resultaten posten in het Screenie topic. Wat voor besturings systeem gebruik je eigenlijk ?
Ik gebruik Win Me, in afwachting van windowsXP.
Btw, ik ben es een keer niet uitgeweest, ik zit aan een pak melk, op de zaterdagavond;)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik heb een kt7-raid en had een Asus V6800 daar kon ik gewoon fastwrites aanzetten, heb nu een Leadtek Geforce3 en kan hem in bios aanzetten maar hij blijft disabled net zoals sidebanding bij mij.
Meestal is het zo dat het bios van de kaart dit aan of uit zet, wachten is dus op een bios update van Leadtek die deze functies kunnen gebruiken.
Dennis
Meestal is het zo dat het bios van de kaart dit aan of uit zet, wachten is dus op een bios update van Leadtek die deze functies kunnen gebruiken.
Dennis
Hmmmmm toen ik het in mijn bios had aangezet zat ik iets performance verschil , dus ik neem aan dat ie het bij mij doet ? .. Zo niet, nouja pech, de performace is best bij mij
Pagina: 1