Ik heb zelf al een Creative Geforce 2 GTS 32MB.
Wat vinden jullie ervan? Moet ik mijn Geforce II verkopen en de Kyro II houden, of moet ik de Kyro II verkopen (wil iemand hier hem van me kopen?) ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
behalve als je veel geeft om beeldkwaliteit, dan de GTS verkopen
Verwijderd
die kaart is eik slecht hoor
vinnik
lage ramdac
lage clock speed
en met d3d zit ie te kutten
ik vind em zeker niet beter dan de GTS
Verwijderd
en dan hebben we het maar niet over de blue screens en de komplete vastlopers.....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zou zelf zeggen dat de GTS2 64 mb (veel) beter is, met name bij complexe 3d fases zakt hij erg in, om maar niet te spreken van de performancehit bij trilineare- en anisotropische filtereing.
Lees deze reveiw maar eens door, 1 van de weinige goede met diepte:
http://www.xbitlabs.com/video/kyro2/
Niet op voorraad.
Staan veel vage dingen in!!
Zoek eens op andere sites, misschien kom je dan tot de conclusie dat ie eigenlijk zo slecht nog niet is...
Ikzelf heb nooit problemen met me Kyro 1 en dat is zelfs een powercolor...
Verwijderd
die heeft waarschijnlijk fatsoenlijke drivers.....[b]Op zaterdag 26 mei 2001 19:29 schreef Kerstmanneke het volgende:
Ikzelf heb nooit problemen met me Kyro 1 en dat is zelfs een powercolor...
http://www.st.com/
Ik denk dat deze kaart het moeilijk gaat krijgen in de nieuwe games, waarin zels met tilerendering, er teveel polygonen aanwezig zijn voor de te lage fillrate om een fatsoenlijke framerate te garanderen, maar voor de huidige games en ouder natuurlijk, zeker voor het geld, een interresant kaartje.
Niet op voorraad.
Het is alleen fokking jammer
Toch maar goed dat ik alle post gelezen hebOp zaterdag 26 mei 2001 19:29 schreef Kerstmanneke het volgende:
Lijkt wel of iedereen hiero alleen de Tweakers review leest van de Kyro II...
Staan veel vage dingen in!!
Dit wilde ik dus ook ff melden.
Die "review" (hij mag die naam niet eens krijgen) op Tweakers is een bagger review. Alleen testen met 3D Mark, wat toch een nVidia bench is en Q3 alleen dat kan tegenwoordig toch niet meer.
In de Serious-engine (de engine waar SeriousSam opdraaid) is de Kyro II sneller dan de GF2 GTS, en deze engine gaat gebruikt worden in een aantal andere games..
Ik ben het helemaal met de Kersman eens, lees eerst eens wat andere reviews voordat je een oordeel velt...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
Wat kan ik ongeveer vragen voor mijn Creative Geforce 2 GTS ??
300 - 350 zo''n beetje?Op zondag 27 mei 2001 12:10 schreef barbatruuk het volgende:
DAT lijkt mij een heel strak plan, allebei verkopen en een Geforce 3 verkopen, maar dan zal ie eerst wel in prijs moeten dalen tot ongeveer 1000,- piek. Ik vind de huidige prijs haast crimineel, je kan er haast een redelijke computer voor kopen!
Wat kan ik ongeveer vragen voor mijn Creative Geforce 2 GTS ??
Kyro 2 natuurlijk !Op zaterdag 26 mei 2001 18:33 schreef barbatruuk het volgende:
Ik heb vandaag een Kyro II 4500 64MB gewonnen in Gamequest (programma op Yorin).
Ik heb zelf al een Creative Geforce 2 GTS 32MB.
Wat vinden jullie ervan? Moet ik mijn Geforce II verkopen en de Kyro II houden, of moet ik de Kyro II verkopen (wil iemand hier hem van me kopen?) ?
dus een vrachtwagen is sneller omdat er een grotere motor in zit ?hmmz lees de review van de kyro II
die kaart is eik slecht hoor
vinnik
lage ramdac
lage clock speed
en met d3d zit ie te kutten
ik vind em zeker niet beter dan de GTS
moet je toch nog es lezen, 2D is i erg goed en drivers zijn niet slechter/beter dan die van nvidia.ik heb ook al gelezen dat de 2d kwaliteit van de kyroII echt bagger zou zijn....
en dan hebben we het maar niet over de blue screens en de komplete vastlopers.....
We kunnen ook gewoon standaard een Nvidia meuk kaart kopen bij elke aanschaf van videokaart ellende en gewoon de concurrentie afschaffen... Halelujaaaaa!
Doe dan maar een kaartje waar 1 of 2 verschillende drivers voor zijn klaar!
waarom heb je iedere week een nieuwe driver nodig.. wijst meer op een brakke kaart dan goede ondersteuning!
Jammer dat de V5 6000 nooit is uitgekomen, was een vette GF killer geweest...
Hebben ze bij nVidia niet ergens van die dingen in een archiefkast zitten of zo (overgenomen van 3dfx)
Ff belle morgen
3dfx Again...?
[/qoute]
Ben ik wel voor ja, m''n Voodoo3 loopt erg lekker op de gelekte Voodoo5 6000 drivers, nu weer ff terug naar de topic hè,
ik zou die Kyro iig eens proberen en hem zeker ff te bewaren tot er nieuwe drivers zijn, ik denk dat het met goede drivers een leuke kaart zal zijn
Edit: Typo''s
Maar ik denk niet dat de Kyro II mbv betere drivers de Geforce2 GTS kan verslaan.
De fillrate is gewoon niet hoog genoeg.
Er heeft iemand 400 piek voor geboden