[BC3] Sony 19"...

Pagina: 1
Acties:

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nu wil ik een Sony 19" trinitron aanschaffen, alleen ik weet niet welke.

Budget: max. 1500 gulden.

Putting the bit in Biton since 1997

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

DarkSide

theres no place like ::1

Het is misschien heel makkelijk ok pricewatch te zeggen....... dus zeg ik het maar: Pricewatch

Sony 19" CPD-G400 nog geen 1500 piek.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 17:54 schreef DarkSide het volgende:
Het is misschien heel makkelijk ok pricewatch te zeggen....... dus zeg ik het maar: Pricewatch

Sony 19" CPD-G400 nog geen 1500 piek.
Ik heb natuurlijk al uitgebreid de Pricewatch bestudeerd, maar ik weet niet welke van de (ik dacht) 5 ik moet kiezen!

En reken bij Pricewatch altijd 5% erbij!

Verwijderd

Waarom een Sony?

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:21 schreef delfosso het volgende:
Waarom een Sony?
Ehm... omdat die de beste zijn?

Trinitron weet je wel (uitvinding van Sony) en Sony ligt gewoon voor op de rest (IIyama, LG, Philips etc. allemaal achter en brakke rip-offs van Sony uitvindinge), niet dat deze slecht zijn, maar Sony is gewoon vele malen beter!

Verwijderd

Ik denk daar iets anders over maar als jij graag een Sony wil ga je gang

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:38 schreef delfosso het volgende:
Ik denk daar iets anders over maar als jij graag een Sony wil ga je gang
Hohohoho!! ZO gemakkelijk kom jij d''r niet van af: post maar!! (nu wil ik het weten ook)

Verwijderd

Zelf had ik een tv en een monitor van Sony. Met een trinitron beeldbuis. Omdat ik de beeld kwaliteit erg goed vond.

Alleen de monitor was al na 3 jaar overleden. En de tv heeft het 5 jaar uitgehouden;(

Daarom ben ik niet zo weg van Sony.

Verwijderd

Ik heb een Sony multiscan CPD-E400. In de winkel staat hij van 1100 tot 1600. Ik heb hem via NoRRoD voor F 950,-.

Verwijderd

oeps, heb twee keer zelfde bericht gepost

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:44 schreef delfosso het volgende:
(censuur)
ehm?

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:43 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik heb een Sony multiscan CPD-E400. In de winkel staat hij van 1100 tot 1600. Ik heb hem via NoRRoD voor F 950,-.
En? Bevalt ie?

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 18:44 schreef delfosso het volgende:
oeps, heb twee keer zelfde bericht gepost
Offtopic: (en zeikmode): dat lieg je, want toen ie nog niet was ge-edit stond er NIET je dubbelpost... zie mijn quote! >:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarom denk je dat de rest van de merken inferieur zijn? (ALLEEN om dat sony triniton heeft uitgevonden?)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 18:52 schreef p_m het volgende:

[..]

En? Bevalt ie?
Hij bevalt mij uitstekend. Beeldkwaliteit is zeer goed. Het enige minpuntje wat hij heeft is dat ik iets meer opties in het OSD had willen zien. Maar verder is hij toppie.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 18:54 schreef p_m het volgende:

[..]

Offtopic: (en zeikmode): dat lieg je, want toen ie nog niet was ge-edit stond er NIET je dubbelpost... zie mijn quote! >:)
Klopt was te lui om meer te typen dan oeps maar heb dat even veranderd omdat het misschien een beetje onduidelijk was.

• p_m
  • Niet online
Laten we trouwens even bij mijn topic blijven, want ik zit nog steeds met het probleem.
Nu wil ik een Sony 19" trinitron aanschaffen, alleen ik weet niet welke.

Budget: max. 1500 gulden.

Verwijderd

Op zaterdag 26 mei 2001 19:09 schreef p_m het volgende:
Laten we trouwens even bij mijn topic blijven, want ik zit nog steeds met het probleem.
[..]
Je zit nu nog niet met een probleem. Het probleem komt pas als je hem van je zuur verdiende geld heb gekocht

• p_m
  • Niet online
Op zaterdag 26 mei 2001 19:14 schreef delfosso het volgende:

[..]

Je zit nu nog niet met een probleem. Het probleem komt pas als je hem van je zuur verdiende geld heb gekocht
Doe nou niet zo irritating en vertel me dan WELKE ik DAN moet nemen!? :(

Verwijderd

hahaha, heerlijk, gezonde discussie zonder gezeik:)
Volgesmij zweert een behoorlijk groot deel van de tweakers bij IIymaha, die gaan op mun werk ook als broodjes over de toonbank, en ik zie er zelden eentje terugkeren. suc6!

Verwijderd

Philips en Iiyama maken hele goede 19" monitoren. Dus daar zou ik maar eens naar gaan kijken i.p.v. Sony

Verwijderd

Sony wordt gewoon altijd goed getest, alleen de prijs/prestatie is wat verder te zoeken.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Je monitor is het middel om met je pc te communiceren, dus een van de belangrijkste punten in je setup, geef daar gewoon wat meer aan uit, je moet er iig elkekeer weer tegen aankijke,meestal een aantal jaren! dus denk daar eens aan....voordat je komtmet die zooi van prijs kwaliteit etc, das wel heel leuk, maar ik heb liever een (te) dure sony die ik PERSOONLIJK mooier en beter beeld vin geven dan dan een prijs en kwali juist zijnde monitor!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• BC3 Victim
LG 915FT+ is wat mij betreft beter, compleet vlak, scherp en zuiver beeld, en ongeveer f1300,-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Sony goede keus neem de E400 die is in jou prijs klasse. ik zelf wil deze vakantie een G500 (21") kopen. ik krijg ook korting anderz zou ik nooit die G kopen.

E400 = ong. 1400,-

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• p_m
  • Niet online
Ik hoor dus niet dat Sony slecht is, wel dat ze duur zijn.

Noem dan ook eens alternatieven voor een veel lagere prijs. Die LG scheelt ook maar honderd piek!!

Wie heeft er dus een hele goede 19" monitor, maar dan wel voor een betere prijs/kwaliteit verhouding?

Ik blijf tot nu toe bij de Sony!

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 18:36 schreef p_m het volgende:
Sony ligt gewoon voor op de rest allemaal brakke rip-offs van Sony uitvindinge, niet dat deze slecht zijn, maar Sony is gewoon vele malen beter!
Ik denk dat als je naar Philips kijkt ze veel meer goede uitvindinge gedaan hebben waarvan oa Sony brakke Rip-offs maakt!

Koop verder gewoon een monitor waar je lekker naar kijkt.. als je een CTX fijner vind dan een EIZO moet je een CTX nemen...
Jij vind sony beter dan neem je die..

• JungleJim
  • Laatst online: 21:58
''k zou voor de CPD-G400 gaan. Ik heb zelf de E400, is ook een goeie (en ik kon ''m erg goedkoop krijgen, maar die G400 heeft een wat betere beeldbuis met minder afwijkingen, en hogere refreshrates in de hoogste resoluties.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 29 mei 2001 13:24 schreef JungleJim het volgende:
''k zou voor de CPD-G400 gaan. Ik heb zelf de E400, is ook een goeie (en ik kon ''m erg goedkoop krijgen, maar die G400 heeft een wat betere beeldbuis met minder afwijkingen, en hogere refreshrates in de hoogste resoluties.
en BNC aansluiting, 2 aansluitingen dus en dat heeft de E400 niet.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ik ben ook zeer tevreden over die Sony trinitrons. Heb zelf een gs 420, dat is alweer een iets ouder model maar echt perfect.
Persoonlijk vind ik het grote voordeel van Sony''s dat ze echt overal scherp en recht zijn en het jammere aan bijna alle Iiyama''s is dat de onderkant echt hartstikke krom is.
Beeldkwaliteit van Iiyama is verder ook prima maar dat kromme is echt zonde voor zoveel pieken.

• PsYgHo
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op dinsdag 29 mei 2001 13:29 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

en BNC aansluiting, 2 aansluitingen dus en dat heeft de E400 niet.
cpd g400 P (dus de 400g) heeft geen bnc op de 2 aansluiting, maar een gewone vga aansluiting

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een goede 19" monitor. Was aan het twijfelen tussen een Iiyama Pro452 of 451 maar nadat ik de enorme thread had gezien over mensen die problemen hadden/hebben met de Pro451 ben ik maar van het merk Iiyama afgestapt.
Ga nu voor een Sony CPD-E400 (fl 1079,- bij Informatique) of de Sony HMD-420 (fl 1345,-).
Laat wel meer weten wanneer ik hem binnen heb (waarschijnlijk over twee weken na mijn tentamens :) )
Pagina: 1