Putting the bit in Biton since 1997
Sony 19" CPD-G400 nog geen 1500 piek.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb natuurlijk al uitgebreid de Pricewatch bestudeerd, maar ik weet niet welke van de (ik dacht) 5 ik moet kiezen!Op zaterdag 26 mei 2001 17:54 schreef DarkSide het volgende:
Het is misschien heel makkelijk ok pricewatch te zeggen....... dus zeg ik het maar: Pricewatch
Sony 19" CPD-G400 nog geen 1500 piek.
En reken bij Pricewatch altijd 5% erbij!
Ehm... omdat die de beste zijn?Op zaterdag 26 mei 2001 18:21 schreef delfosso het volgende:
Waarom een Sony?
Trinitron weet je wel (uitvinding van Sony) en Sony ligt gewoon voor op de rest (IIyama, LG, Philips etc. allemaal achter en brakke rip-offs van Sony uitvindinge), niet dat deze slecht zijn, maar Sony is gewoon vele malen beter!
Hohohoho!! ZO gemakkelijk kom jij d''r niet van af: post maar!! (nu wil ik het weten ook)Op zaterdag 26 mei 2001 18:38 schreef delfosso het volgende:
Ik denk daar iets anders over maar als jij graag een Sony wil ga je gang
Verwijderd
Alleen de monitor was al na 3 jaar overleden. En de tv heeft het 5 jaar uitgehouden;(
Daarom ben ik niet zo weg van Sony.
Verwijderd
ehm?Op zaterdag 26 mei 2001 18:44 schreef delfosso het volgende:
(censuur)
En? Bevalt ie?Op zaterdag 26 mei 2001 18:43 schreef AMADEUZ het volgende:
Ik heb een Sony multiscan CPD-E400. In de winkel staat hij van 1100 tot 1600. Ik heb hem via NoRRoD voor F 950,-.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hij bevalt mij uitstekend. Beeldkwaliteit is zeer goed. Het enige minpuntje wat hij heeft is dat ik iets meer opties in het OSD had willen zien. Maar verder is hij toppie.Op zaterdag 26 mei 2001 18:52 schreef p_m het volgende:
[..]
En? Bevalt ie?
Verwijderd
Klopt was te lui om meer te typen dan oeps maar heb dat even veranderd omdat het misschien een beetje onduidelijk was.Op zaterdag 26 mei 2001 18:54 schreef p_m het volgende:
[..]
Offtopic: (en zeikmode): dat lieg je, want toen ie nog niet was ge-edit stond er NIET je dubbelpost... zie mijn quote!
Nu wil ik een Sony 19" trinitron aanschaffen, alleen ik weet niet welke.
Budget: max. 1500 gulden.
Verwijderd
Je zit nu nog niet met een probleem. Het probleem komt pas als je hem van je zuur verdiende geld heb gekochtOp zaterdag 26 mei 2001 19:09 schreef p_m het volgende:
Laten we trouwens even bij mijn topic blijven, want ik zit nog steeds met het probleem.
[..]
Doe nou niet zo irritating en vertel me dan WELKE ik DAN moet nemen!?Op zaterdag 26 mei 2001 19:14 schreef delfosso het volgende:
[..]
Je zit nu nog niet met een probleem. Het probleem komt pas als je hem van je zuur verdiende geld heb gekocht
Verwijderd
Volgesmij zweert een behoorlijk groot deel van de tweakers bij IIymaha, die gaan op mun werk ook als broodjes over de toonbank, en ik zie er zelden eentje terugkeren. suc6!
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
E400 = ong. 1400,-
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Noem dan ook eens alternatieven voor een veel lagere prijs. Die LG scheelt ook maar honderd piek!!
Wie heeft er dus een hele goede 19" monitor, maar dan wel voor een betere prijs/kwaliteit verhouding?
Ik blijf tot nu toe bij de Sony!
Ik denk dat als je naar Philips kijkt ze veel meer goede uitvindinge gedaan hebben waarvan oa Sony brakke Rip-offs maakt!Op zaterdag 26 mei 2001 18:36 schreef p_m het volgende:
Sony ligt gewoon voor op de rest allemaal brakke rip-offs van Sony uitvindinge, niet dat deze slecht zijn, maar Sony is gewoon vele malen beter!
Koop verder gewoon een monitor waar je lekker naar kijkt.. als je een CTX fijner vind dan een EIZO moet je een CTX nemen...
Jij vind sony beter dan neem je die..
en BNC aansluiting, 2 aansluitingen dus en dat heeft de E400 niet.Op dinsdag 29 mei 2001 13:24 schreef JungleJim het volgende:
''k zou voor de CPD-G400 gaan. Ik heb zelf de E400, is ook een goeie (en ik kon ''m erg goedkoop krijgen, maar die G400 heeft een wat betere beeldbuis met minder afwijkingen, en hogere refreshrates in de hoogste resoluties.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het grote voordeel van Sony''s dat ze echt overal scherp en recht zijn en het jammere aan bijna alle Iiyama''s is dat de onderkant echt hartstikke krom is.
Beeldkwaliteit van Iiyama is verder ook prima maar dat kromme is echt zonde voor zoveel pieken.
cpd g400 P (dus de 400g) heeft geen bnc op de 2 aansluiting, maar een gewone vga aansluitingOp dinsdag 29 mei 2001 13:29 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
en BNC aansluiting, 2 aansluitingen dus en dat heeft de E400 niet.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ga nu voor een Sony CPD-E400 (fl 1079,- bij Informatique) of de Sony HMD-420 (fl 1345,-).
Laat wel meer weten wanneer ik hem binnen heb (waarschijnlijk over twee weken na mijn tentamens