Toon posts:

[BC3] tv out met geforce 2 mx?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn dvd''s op mijn tv bekijken via de tv-out connector van mijn nvidia geforce 2 mx kaartje.
Monitor en tv aangesloten, nieuwste drivers van nvidia geinstalleerd, maar in de clone mode kan ik enkel maar analog monitor selecteren. De andere 2 zijn grijs en niet te selecteren.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

SuperVHS aansluiting

Putting the bit in Biton since 1997

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

rechtsklikken op monitor 2 en dan "target" kiezen = TV
worked for me :)

tip: de TV out bleef bij mij ook "grayed" totdat ik de TV helemaal had aangesloten en aangezet op kanaal 0

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 26 mei 2001 17:15 schreef peerke01 het volgende:
Ik wil mijn dvd''s op mijn tv bekijken via de tv-out connector van mijn nvidia geforce 2 mx kaartje.
Monitor en tv aangesloten, nieuwste drivers van nvidia geinstalleerd, maar in de clone mode kan ik enkel maar analog monitor selecteren. De andere 2 zijn grijs en niet te selecteren.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt
Heb je wel je tv aanstaan als je opstart? Probeer anders eens tvtool. Werkt buiten windows om en je kunt er ook nog eens die lelijke zwarte balken me weghalen.

BTW, je zou kunnen testen of het aan windows ligt door de monitor los te koppelen.
Bij mijn Hercules 3d prophet IImx ddv krijg ik dan meteen beeld op de tv (ja idd, vanaf het moment dat ik de powerknop indruk) >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
Op zondag 27 mei 2001 11:01 schreef CPUgevraagd het volgende:

[..]

Heb je wel je tv aanstaan als je opstart? Probeer anders eens tvtool. Werkt buiten windows om en je kunt er ook nog eens die lelijke zwarte balken me weghalen.

BTW, je zou kunnen testen of het aan windows ligt door de monitor los te koppelen.
Bij mijn Hercules 3d prophet IImx ddv krijg ik dan meteen beeld op de tv (ja idd, vanaf het moment dat ik de powerknop indruk) >:)
ja dat werk ook zo bij mijn ati radeon ddr, en ik het bij elke kaart gezien met video-out. het lijkt wel standard.

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 13:46
Ik heb hier een Asus v7100 geforce 2mx 32mb tv-out en ik zit een beetje met hetzelfde probleem. De tv-out werkt perfect met de originele drivers, alleen zodra ik detonator drivers installeer wil hij zelfs niet meer werken via tvcc2000.exe
Ik heb ook al geprobeerd met de asus detonator drivers maar dat maakt geen verschil.
Heb technische helpdesk van Asus al gemaild voor een oplossing; zodra ik meer weet zet ik het op het forum.
Grtz

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Ik kan TV-out op mn geforce 2 mx NIET werkend krijgen met de 12.xx drivers,
maar met de 6.50 werkt ie prima...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb ik ook gehad met geforce kaart (twinvieuw). Ik kon het scherm niet clonen of uitbreiden. Heb nu clean install gedaan met gewoon de drivers van de Nvidia site en nou doet hij het.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De nieuwe 7.52 drivers van de hercules site! Die werken bij mij onder 98 het best. 6.50 van Nvidia geeft bij mij onder w2k wat problemen.
Zo krijg ik bijvoorbeeld geen volledig beeld met divx en onder 98 wel...
Pagina: 1