De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Putting the bit in Biton since 1997
Ik wil gewoon een goed kaartje,prijs is niet echt belangrijk!!!!
nou Joep?Op zaterdag 26 mei 2001 16:33 schreef p_m het volgende:
Koop gewoon GeForce 2 MX 32 Mb, dat kost je rond de 250 pieken en je hebt een mooie die heel wat kan, maar niet overdreven... (kost ook niet veel)
Prijs niet belangrijk? neem dan een Geforce 3Op zaterdag 26 mei 2001 16:43 schreef joepie het volgende:
Ik gebruik m''n systeem voor alle doeleinde.
Ik wil gewoon een goed kaartje,prijs is niet echt belangrijk!!!!
Alle proemn in n drek
Ja, de GeForce is sneller....Op zaterdag 26 mei 2001 16:53 schreef joepie het volgende:
Is de GeForce 2 MX 32 Mb, een beetje te vergelijken met een viper 770 32 mb ultra????
Pak je rust!
Als ik het ergens meer mee eens kan zijn moet het het anti-racisme zijn want hier sluit ik me compleet bij aan, Geforce 3 is ook buiten Gamez een vet goede kaart. Wat zeg ik, binnen games verschild ie niet veel van Geforce 2 Ultra , maar zodra je er een benchmark die niet om games gaat tegenaan gooit blijkt hoe goed die kaart isOp zaterdag 26 mei 2001 16:52 schreef Bierkameel het volgende:
[..]
Prijs niet belangrijk? neem dan een Geforce 3
Greetingz,
En spellen is ook erg lastig als je de titel ziet...Op zaterdag 26 mei 2001 16:25 schreef joepie het volgende:
Ik ben geen spellen freak
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
als je een hoge reolutie draait, dan is een MX wel af te raden.Op zaterdag 26 mei 2001 16:59 schreef joepie het volgende:
Nou vaag,niet echt wil gewoon graag alles weten!!!ben gewoon een leek in video kaarten
ik heb ook een viper 770, en hij is gewoon perfect
Heel goede 2D en hij is ook niet (heel) erg traag in spellen
prima kaartje, dus ik zou het lekker goedkoop houden, en gewoon een andere TNT2 kaart kopen
(zorg wel dat je geen m64 ofzo neemt, want die zijn wel veeel trager..)
2e hands heb je een viper770 vor f100...
dit zal wel veeeel reacties opwerpen, BOEIE
Huh?Op zaterdag 26 mei 2001 17:10 schreef joepie het volgende:
ATI Radeon 64 Mb DDR of Hercules 3D Prophet 4500 64 Mb Ik heb gelezen dat de drivers niet zo best z''n van de kyro
Hoezo GF2 MX af te raden bij hoge resoluties? Heb je mijn GF2MX / Sony 19" avontuur nog niet gelezen??Op zaterdag 26 mei 2001 17:06 schreef Cutebritney het volgende:
als je een hoge reolutie draait, dan is een MX wel af te raden.
Als je een snelle 3D kaart wil zou ik voor de Geforce gaan...loopt van MX tot Ultra en nu ook Geforce 3
De GF3 heeft wel nieuwere features + bijpassend prijskaartje.
Kyro 2 heb ik persoonlijk toch m,n twijfels over...
Op zaterdag 26 mei 2001 17:18 schreef joepie het volgende:
Om eerlijk te z''n vind ik het moeilijk om te kiezen, er z''n zo veel kaarten,vindt het wel aardig dat jullie mij willen helpen.Maar ik denk dat ik maar die GeForce 2 MX 32 Mb ga kopen. bedankt tweakers
dat ding is wel DDR hoor, dus met die registry tweak en wat overklokwerk heb je praktisch een radeon DDR, en die zijn snel..Op zaterdag 26 mei 2001 17:17 schreef ExZterminator het volgende:
Als je een leuke kaart wil die zowel 2D als 3D lekker draait zou ik voor de Radeon gaan....(heb je by de way ook in LE uitvoering met trager geheugen...wel cheaper)
Als je een snelle 3D kaart wil zou ik voor de Geforce gaan...loopt van MX tot Ultra en nu ook Geforce 3.....genoemd in oplopende snelheden.
De GF3 heeft wel nieuwere features + bijpassend prijskaartje.
Kyro 2 heb ik persoonlijk toch m,n twijfels over...