Als je het geld hebt dan zou ik zeker voor het topmodel gaan, want die kan o.a. hogere resoluties aan (correct me if i''m wrong) en zal dus ook langer meegaan gezien de huidige ontwikkeling in ''videokaartenland''
Verwijderd
Ik zoek dus een 17" flatscreen monitor , trekdraden boeien me niet want in de winkel zag ik ze niet en wist ik zelf niet dat ze bestonden (dat was dus niet op deze monitor) . Hij moet boven de 100Hz kunnen in 1024*768 en een 17" zijn (19" is me te duur) . Of ga ik beter voor het topmodel 17"ers met de BNC pluggen en heel de rimram ?
De A705MT is een prima bak...
Geef mij maar een Warsteiner.
Die A705MT is retegoed, maar als je hoge refresh rates wil zul je toch de HT versie moeten aanschaffen..
Verwijderd
sweet , als ie niet veel meer kost dan zal ik zeker voor de A702HT gaan , maar als dat ding evenveel kost als een 19"er dan hou ik het dus bij de A705MT . Tenzij iemand in die prijsklasse een waardige concurrent kan noemen ?
die MT kan op 1024 x 768 104Hz aan dus dat lijkt me ruim genoeg..ik zou alleen voor die duurdere gaan als je op 1280 x 1024 werkt. Maar dat vindt ik zelf te hoog voor een 17"
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Owke , ik heb even rondgekeken , de A705MT heb ik overalgevonden in de winkels in Belgïe waar ik ga , de A702HT is dus nergens te vinden . Een refresh rate van 106Hz is dik genoeg , want mijn Fujitsu ding op m''n Starforce 818 begint al te flippen als ie 85Hz krijgt in OpenGL of Direct3D . En 75Hz gaat wel maar tis toch ni aangenaam .
Ikzou toch voor een 19" gaan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1