De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Of misschien nog ff wachten en voor de GeForce 3 gaan.
ik wil niet alteveel zeggen maar een Ultra kopen is gewoon niet slim, als een paar tientes bij doet heb je een G3,
Dus koop en G3 je zult er echt tevreden mee zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
"een paar tientjes" Whaha, voor een nog niet-ondersteunde kaart, kom op zeg! Je kan ook overdrijven.
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Viper550 en die geeft mooier 2D beeld dan menig GF''je
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Viper550 en die geeft mooier 2D beeld dan menig GF''je
er bestaan geen geforce 2 ultra''s met 32 mb, dus het moet een GTS zijn of een met 64 mb.
heb je fl 500,- te besteden koop je een Geforce 2 GTS
is je budget fl 1100,- koop je een Geforce 3
een GF2 ultra is inderdaad niet slim want voor fl 100,- meer heb je een GF3
is je budget fl 1100,- koop je een Geforce 3
een GF2 ultra is inderdaad niet slim want voor fl 100,- meer heb je een GF3
Verwijderd
nou echt niet een paar tientjes!!??Op zaterdag 26 mei 2001 12:11 schreef FMS het volgende:
ik wil niet alteveel zeggen maar een Ultra kopen is gewoon niet slim, als een paar tientes bij doet heb je een G3,
Elsa Gladiac 920 Geforce 3 tv-out, f1125.-
Elsa Gladiac Geforce 2 Ultra 64MB, f765.-
nou dit scheelt f360 gulden
Verwijderd
Wel , Elsa is dan ook een reteduur merk , als je bv. een Powercolor koopt zal je al veel goedkoper uitkomen . En in België is het ook 100fl/2000 BEF verschil tussen de Hercules Prophet 2 Ultra en de Prophet 3 . De eerste is 22500 BEF en de 2de 24000 BEF .
Verwijderd
en hoeveel is dat in nederlnadse guldens?Op zaterdag 26 mei 2001 13:51 schreef real_raichu70 het volgende:
Wel , Elsa is dan ook een reteduur merk , als je bv. een Powercolor koopt zal je al veel goedkoper uitkomen . En in België is het ook 100fl/2000 BEF verschil tussen de Hercules Prophet 2 Ultra en de Prophet 3 . De eerste is 22500 BEF en de 2de 24000 BEF .
Verwijderd
De Ultra is een erg snel kaartje maar je kan ook nog een 200 gulden erbij sparen en voor een GF3 gaan... Echter moet je bij een GF3 wel een snelle cpu (lees minimaal 1 ghz) anders is ''t pure overkill...
Je kan ook kijken naar een GF2 GTS, ook erg snel en voor zo''n 500 piek heb je er eentje...
Je kan ook kijken naar een GF2 GTS, ook erg snel en voor zo''n 500 piek heb je er eentje...
Waar is je algemene kennisOp zaterdag 26 mei 2001 13:56 schreef ruffryder16 het volgende:
[..]
en hoeveel is dat in nederlnadse guldens?
(no offence)
delen door 20
A s u s _ G e F o r c e _ 2 _ M X _ 4 0 0 _ / T V
of
A s u s _ G e F o r c e _ 2 _ M X _ 2 0 0 _ / T V
400=64MB
200=32MB
of
A s u s _ G e F o r c e _ 2 _ M X _ 2 0 0 _ / T V
400=64MB
200=32MB
Putting the bit in Biton since 1997
thnx guys and girls.
Wat een mooi forum is dit ook, hier heb je echt wat aan!!!
Wat een mooi forum is dit ook, hier heb je echt wat aan!!!
ach ja ook voor de "kenners" is het maandag <:)
een ultra met 32 mb is er niet...
ik heb net een Gforce II pro besteld (leadtech)
kost inclusief verzendkosten 496 piekjes
kijk maar een bij pricewatch
een ultra met 32 mb is er niet...
ik heb net een Gforce II pro besteld (leadtech)
kost inclusief verzendkosten 496 piekjes
kijk maar een bij pricewatch
Valt wel mee hoor, ik heb ook een gf3 en een tbird 800 maaruh volges mij is t niet echt overkill, het gaat allemaal retesnel en ik haal 4623 3dmarks in 3dmark2001 in w2kOp zaterdag 26 mei 2001 13:57 schreef Pierce21 het volgende:
De Ultra is een erg snel kaartje maar je kan ook nog een 200 gulden erbij sparen en voor een GF3 gaan... Echter moet je bij een GF3 wel een snelle cpu (lees minimaal 1 ghz) anders is ''t pure overkill...
wat ben jij dom zeg...Op zaterdag 26 mei 2001 12:14 schreef MREn het volgende:
"een paar tientjes" Whaha, voor een nog niet-ondersteunde kaart, kom op zeg! Je kan ook overdrijven.
je upgrade toch ook met inzicht op de toekomst?
dan neem ik aan dat jij nu ook nog een Pentium 2 op 450mhz er in heb zitten want systeemeisen van spellen liggen toch niet hoger.
Dat inzicht in de toekomst is er dus nu juist niet. Het is niet echt bekend, wat een Geforce 3 gaat brengen in toekomstige spellen. Ik vind het beter om even te wachten op DX8 titels en de Radeon II. Op dat moment is er meer overzicht en keuze aangaande de next step: DX8
De Geforce 3 zal dan ook al een stukkie goedkoper zijn. Heel erg nodig is ie op dit moment in ieder geval niet. Dan kan je misschien ook wel even tot september/oktober doorzingen met je huidige kaart of inderdaad met een retegoedkope maar effectieve 800 bij 600 16 bit TNT 2e hands en de centen uitsparen totdat de knikkers verdeeld gaan worden (Radeon II).
De Geforce 3 zal dan ook al een stukkie goedkoper zijn. Heel erg nodig is ie op dit moment in ieder geval niet. Dan kan je misschien ook wel even tot september/oktober doorzingen met je huidige kaart of inderdaad met een retegoedkope maar effectieve 800 bij 600 16 bit TNT 2e hands en de centen uitsparen totdat de knikkers verdeeld gaan worden (Radeon II).
Pagina: 1