Hoi,
vandaag een Asus v7700 GTS Deluxe gehaald. Dit vanwege een bizarr goed uitgaand monitor signaal.
Anyway, mijn Matrox G450 vervangen door die GeForce kaart [eerst oude drivers geuninstalled, en gereboot naar standaard VGA driver].
Kaart ingebouwd. Opnieuw gestart, drivers [6.50 voor nu] geinstalleerd en wat OpenGL dingen geprobeert.
GLQuake ging lekker. Worldcraft werkte ook. En toen Half-Life. =\
Om de een of andere vage reden blijf ik, ik speel in 1024x768, een venster van 640x480 houden in de linker boven hoek van het console/splash scherm. Heel irri dus.
Als ik DirectX gebruik heb ik dit probleem niet. [v8.0a]
Zelfs wat OpenGL tweaks in de nVidia driver toegepast, allemaal niet geholpen, al mijn cl_ en gl_ options uitgecommentarieerd, helpt ook niet.
Zelfde geintje gebeurde me met de 5.33 and 12.40 drivers.
Huidige scherm staat op 1600x1200@16bpp, mb: EPoX 8kta3 met laatste BIOS update, OS: Windows 98SE, Half-Life is 1106, CS op 1.1, TFC 1.5 [geven alledrie zelfde probleem].
Zal Tribes II en Black & White morgen eens testen.
Ideeen welkom aangezien ik er even niet wijs meer uit wordt. ''k Weet dat het ergens met OpenGL fout gaat waarschijnlijk, maar lijkt me onzinnig dat dat vlak er blijft staan daat OpenGL continue primitieven, textures en wat niet meer op het scherm moet aanpassen.
Thanks,
--
Jeroen/Asmodai/Ashemedai
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen