De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Whahaha!!! Lekker vaag...ik was waarschijnlijk van plan
Maare, deze hoort eigenlijk thuis in Videoplanken&Beeldkanonnen
Wat wil je met die kaart doen? Wat is je budget? Wat voor CPU/monitor heb je?
De Geforce 2 als het effe kan. De ultra biedt te weinig voor de meerprijs en de MX blijft wat beperkt.
Ligt helemaal aan de rest van je systeem. Wat voor een processor heb je bvb...
Zonder twijfel een GTS, presteerd goed genoeg voor huidige games en gaat ook nog wel een tijdje mee. Een MX is vergelijkbaar met een GF256 DDR (de oude dus). Die is een stuk slechter dan een GTS.
De PRO is een GTS met sneller geheugen, terwijl je met een beetje koeling het geheugen van de GTS op hetzelfde niveau krijgt.
De Ultra is gewoon enorm duur en bied procentueel gezien niet meer prestatie dan het prijsverschil eigenlijk waard is.
De PRO is een GTS met sneller geheugen, terwijl je met een beetje koeling het geheugen van de GTS op hetzelfde niveau krijgt.
De Ultra is gewoon enorm duur en bied procentueel gezien niet meer prestatie dan het prijsverschil eigenlijk waard is.
Ik heb PIII 800 128 MB ram
Budget ong 400,- ofzo..
Ik wil het gebruiken voor internet gamen: heb nu een tnt2 maar ik wil goede hogere kwaliteit dus daarom Geforce2 MX of GTS
en trouwens op hoeveel Mhz draaien ze (memory en core) ?
Budget ong 400,- ofzo..
Ik wil het gebruiken voor internet gamen: heb nu een tnt2 maar ik wil goede hogere kwaliteit dus daarom Geforce2 MX of GTS
en trouwens op hoeveel Mhz draaien ze (memory en core) ?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
MX = 166/166 (kan ook 166/200 zijn, dat weet ik niet)
MX400 = 200/200
GTS = 200/166 DDR (=333)
PRO = 200/200 DDR (=400)
Ultra = 240/230 DDR (=460) (core weet ik niet zeker, kan 10 meer of minder zijn)
MX400 = 200/200
GTS = 200/166 DDR (=333)
PRO = 200/200 DDR (=400)
Ultra = 240/230 DDR (=460) (core weet ik niet zeker, kan 10 meer of minder zijn)
Pagina: 1