[BC3] Welke Geforce2?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmm.... ik was waarschijnlijk van plan om een geforce2 te kopen... nu kwam ik er achter dat er verschillende ervan waren: MX, GTS, PRO en ULTRA

ik wou waarschijnlijk een MX of GTS, Nu omdat er zoveel fabrikanten er van zijn was mijn vraag: welke is (ook qua prijs) het beste om te kopen??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/8"]Videoplanken & Beeldkanonnen[/url] :)

Verwijderd

ik was waarschijnlijk van plan
Whahaha!!! Lekker vaag...

Maare, deze hoort eigenlijk thuis in Videoplanken&Beeldkanonnen

Wat wil je met die kaart doen? Wat is je budget? Wat voor CPU/monitor heb je?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

De Geforce 2 als het effe kan. De ultra biedt te weinig voor de meerprijs en de MX blijft wat beperkt.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Ligt helemaal aan de rest van je systeem. Wat voor een processor heb je bvb...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Sick Nick

Drop the top!

Zonder twijfel een GTS, presteerd goed genoeg voor huidige games en gaat ook nog wel een tijdje mee. Een MX is vergelijkbaar met een GF256 DDR (de oude dus). Die is een stuk slechter dan een GTS.
De PRO is een GTS met sneller geheugen, terwijl je met een beetje koeling het geheugen van de GTS op hetzelfde niveau krijgt.
De Ultra is gewoon enorm duur en bied procentueel gezien niet meer prestatie dan het prijsverschil eigenlijk waard is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb PIII 800 128 MB ram

Budget ong 400,- ofzo..

Ik wil het gebruiken voor internet gamen: heb nu een tnt2 maar ik wil goede hogere kwaliteit dus daarom Geforce2 MX of GTS
en trouwens op hoeveel Mhz draaien ze (memory en core) ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Sick Nick

Drop the top!

MX = 166/166 (kan ook 166/200 zijn, dat weet ik niet)
MX400 = 200/200
GTS = 200/166 DDR (=333)
PRO = 200/200 DDR (=400)
Ultra = 240/230 DDR (=460) (core weet ik niet zeker, kan 10 meer of minder zijn)

Verwijderd

Heb je geld..dan de Ultra (of een GF3)
anders een GTS..de MXen sucken...allemaal!
Pagina: 1