De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik weet van de gloria II (met een quadro chip) die was ten tijde sneller in games en 3d appz dan een geforce 1 ddr (omdat de quadro 64mb had en de gf1 ddr maar 32) ik neem aan dat de gloria 3 net zo snel of misschien sneller is in games als de gf2 gts of pro...Op vrijdag 25 mei 2001 23:06 schreef Superkanarie het volgende:
Welke kaart is het beste voor 3d-ontwerp en ook goed in games?
Zit te twijfelen... wil graag een Gloria III halen, maar draaien de games dan nog wel lekker?
Graag jullie reaktie...
ligt er ook aan welke drivers je gebruikt de deto''s of de quadro''s quadro ondersteunt beide.
de deto''s zijn beter voor games maar leveren nog prima 3d prestaties met quadro ''s hoor...
ik zou als ze beide dezelfde prijs hadden (gloria is veeeeel duurder) voor de gloaria gaan.. eet je mooi van 2 walletjes
wat ik denk is dat je beter heeeeel eventjes kunt wachten op de nvidea quadro dcc (waarschijnlijk wordt dat de gloria 4 f gloria dcc) die is sneller in games en in 3d design dan de gloria 3 of geforce 3
Verwijderd
Ik zou voor de ELSA gloria 920 GF3 gaan, hij schijnt supersnel tezijn en 150 FSB of meer aan te kunnen
Verwijderd
de glorie III is gebaseerd op de gf2, niet de gf1ddr, maar ik zou ook voor de gf3 gaan, desnoods (als dat nog kan) modden naar quadro dccOp zaterdag 26 mei 2001 00:07 schreef kRiTz_C het volgende:
[..]
ik weet van de gloria II (met een quadro chip) die was ten tijde sneller in games en 3d appz dan een geforce 1 ddr (omdat de quadro 64mb had en de gf1 ddr maar 32) ik neem aan dat de gloria 3 net zo snel of misschien sneller is in games als de gf2 gts of pro...
ligt er ook aan welke drivers je gebruikt de deto''s of de quadro''s quadro ondersteunt beide.
de deto''s zijn beter voor games maar leveren nog prima 3d prestaties met quadro ''s hoor...
ik zou als ze beide dezelfde prijs hadden (gloria is veeeeel duurder) voor de gloaria gaan.. eet je mooi van 2 walletjesde gf 3 is wel sneller in 32bit games maar of dat in echte 3d opengl ontwikkelomgevingen ook zo is denk het niet....
wat ik denk is dat je beter heeeeel eventjes kunt wachten op de nvidea quadro dcc (waarschijnlijk wordt dat de gloria 4 f gloria dcc) die is sneller in games en in 3d design dan de gloria 3 of geforce 3
Verwijderd
Ik heb een Gloria3 (voormalig Elsa Gladiac Ultra).
En ik kan je zeggen: in games is tie nog sneller dan voorheen.
Ik heb ''m wel eens terug op Gf2Ultra gezet voor games.
Maar als Quadro2Pro is tie gewoon sneller.
(scheelt maar weinig, maar toch).
Gloria3 Ideaal voor 3d-apps en zeker ook voor games
(Let wel, die van mij is omgebouwd en heeft dus geen echte Glitch Chipset)
Verwijderd
Hoe heb je die gemod danOp zaterdag 26 mei 2001 12:44 schreef Braadkip het volgende:
Ik heb een Gloria3 (voormalig Elsa Gladiac Ultra).
pleaze explain
Of kan het niet met een powercolor geforce 2 pro
bedankt voor jullie informatie... het is me een stuk duidelijker wat nu de verschillen zijn.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Beetje solderen . .Op zaterdag 26 mei 2001 12:46 schreef PowerUser het volgende:
[..]
Hoe heb je die gemod dan
http://www.geocities.com/tnaw_xtennis/GF2U-Q2.htmpleaze explain
Alle ref.boarden van NVidia zijn er geschikt voor.Of kan het niet met een powercolor geforce 2 pro
Pagina: 1