De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb em nu een week in huis en ben er erg blij mee...
1280x1024@85Hz is erg fijn.
Heb mn oude Philips 17" er naast staan en begin me redelijk te ergeren aan de "bolle" buis van dat ding!
Zou em wel werkend bekijken van te voren, want sommige mensen storen zich aan de twee horizontale lijnen die lichtjes te zien zijn, als gevolg van de Diamontron techniek.
Suc6!
1280x1024@85Hz is erg fijn.
Heb mn oude Philips 17" er naast staan en begin me redelijk te ergeren aan de "bolle" buis van dat ding!
Zou em wel werkend bekijken van te voren, want sommige mensen storen zich aan de twee horizontale lijnen die lichtjes te zien zijn, als gevolg van de Diamontron techniek.
Suc6!
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
maar dat valt toch niet meer op naar een tijdje?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ze zijn vooral te zien op een lichte achtergrond, bij games zul je er nooit last van hebben, maar als je veel grafisch werk doet (draadmodellen e.d.) KAN het storend zijn!
het beeld zal ik het meeste voor irc gebruiken ( zwarte achtergrond )
en om te gamen
maar ik zal wel ff een keertje kijken of ik die lijntjes lastig vind
allemaal bedankt
en om te gamen
maar ik zal wel ff een keertje kijken of ik die lijntjes lastig vind
allemaal bedankt
Allemaal 
maar iig graag gedaan!
maar iig graag gedaan!
Verwijderd
Ik heb nu al bijna 2 jaar een Iiyma vmp450 (zeg maar de voorganger van de vmp452) en geloof me: die 2 horizontale lijnen zie je na een tijdje echt niet meer..Op vrijdag 25 mei 2001 23:25 schreef happy3736 het volgende:
maar dat valt toch niet meer op naar een tijdje?
Pagina: 1