Wat is het verschil tussen deze 2 beeldbuizen?
Is de een beter of is ie scherper?
Graag jullie wijze advies.
Is de een beter of is ie scherper?
Graag jullie wijze advies.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, bij mij staat het toch echt kaarsrecht hoor, gewoon een kwestie van ff goed instellen.Op vrijdag 25 mei 2001 23:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
plat is inderdaat kut
kijk maar onder in de beeld van zo platte monitor
lijkt net of hij naar binne toe loopt
dat komt omdat de tecniek nog steeds van een bol beeldbuis is
Verwijderd
Verwijderd
No kiddingOp vrijdag 25 mei 2001 22:40 schreef k7of9 het volgende:
De een is plat en de ander niet:)
Verwijderd
Ehhm, nee. Bij een platte buis zijn reflecties puur van wat er zich direct achter de monitor bevindt. Bij een bolle buis reflecteren ook bronnen van naast de monitor. En juist als ze van naast de monitor komen is de reflectie direct gericht op de persoon die achter dat scherm zit.Op vrijdag 25 mei 2001 23:08 schreef DJNelis het volgende:
Ik vind die platte meer spiegelen dan een bolle hoor! Is ook logisch: met een bolle wordt alles gedivergeerd weggekaatst.
Plat is niet kut.Op vrijdag 25 mei 2001 23:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
plat is inderdaat kut
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
jij zit zekerz achter een bolle noname 14"Op vrijdag 25 mei 2001 23:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
plat is inderdaat kut
Verwijderd
Moet toch zeggen dat mijn 15,4" TFT in de trein toch speigelt als de ziekte met een beetje zon eropOp vrijdag 25 mei 2001 22:43 schreef HlpDsK het volgende:
Plat spiegelt ook niet zo.
Verwijderd
Da''s TFT. Niet CRT. En het is ook afhankelijk van de coating.Op zaterdag 26 mei 2001 02:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat mijn 15,4" TFT in de trein toch speigelt als de ziekte met een beetje zon erop
Omdat die pyama veel beter contrast heeft dan die oude brakke vissekom?Op zaterdag 26 mei 2001 02:40 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da''s TFT. Niet CRT. En het is ook afhankelijk van de coating.
I kheb een IIyama VM Pro 510. 100% vlak en een goede coating. Ik kan zelfs met vol de zon er op nog redelijk zien waar ik mee bezig ben. Dit in tegensctelling tot een 15" vissenkom beneden. Daaar zie je echt niks meer op.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Ik moet HlpDsk hierin gelijk geven. Heb zelf een Compaq P1100 (flat+trinitron)en een noname 17" (hangt aan docking ) maar met de zon in m`n rug kan je de compaq nog behoorlijk lezen en de 17" niet meer -> reflectie bij flat bb is dus minder hinderlijk dan bij conventionele bb check maar bij een normale ktv, 80% is tegenwoordig "flat".Op zaterdag 26 mei 2001 02:40 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da''s TFT. Niet CRT. En het is ook afhankelijk van de coating.
I kheb een IIyama VM Pro 510. 100% vlak en een goede coating. Ik kan zelfs met vol de zon er op nog redelijk zien waar ik mee bezig ben. Dit in tegensctelling tot een 15" vissenkom beneden. Daaar zie je echt niks meer op.
39
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd