Ik wil mijn oude TNT1 in mijn broertjes Pentium 200 zetten, alleen daar zit geen AGP slot in, is er een manier om toch met agp te kunnen werken op deze PC? Een PCI to AGP converter, of iets dereglijks, bestaat dat?
Hamer ligt in de gereedschapskistOp vrijdag 25 mei 2001 21:02 schreef HlpDsK het volgende:
Gewoon in een PCI slot douwen
Maar nu serieus... nee, dat kan niet. En er is ook geen PCI => AGP converter te krijgen
Jammer 
______
______
Heel jammer
Heel jammer
Zelf heb ik nog een voodoo2 liggen
geweldige kaart.. DE 3d kaart aller tijden!! kan er gewoon nog alle spellen mee spelen!!
Kan alleen maar tot 800x600 (waarom zou je hoger spelen ??) en 16 bit (meer dan genoeg(zegt de man met de Kyro die alles 32bit speelt))
Zelf heb ik nog een voodoo2 liggen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nieteens aan gedacht... dan heb je zeker iets dat beter is als je TNT1
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1