Hallo,
ik heb vandaag mijn dual-monitor aan de praat gekregen. De 2de videokaart die ik gebruikt heb is een SIS 4 mb pci.
Ok alles ging goed, had in mijn bios pci als eerste gezet.
Nu eenmaal in windows, als ik bijv ICQ ga verslepen of een andere window, dan schokt ie heel erg. Dat is 1....
En als 2de, klinkt misschien lullig , maar toch, op mijn hoofdmonitor, kan ik de icoontjes niet meer net boven mijn startbalk
zetten, dan zet ie ze er net een stuk boven (2 cm),
het gekke is als ik mijn sec. monitor disable dat hij het wel doet.
Als derde ben ik mijn 3dfx tools kwijt onder mijn configscherm bij de display properties.
En als 4de (ook iets kleins,maar geks ) bij mijn hoofdmonitor als ik dan naar de advanced settings ga en dan naar monitor om de refresh rate in te stellen,
dan kan ik niet meer aanvinken "hide modes that this monitor cannot display".
En dan nog 1 klein dingetje... ah die ben ik net ff vergeten die post ik weer als het met te binnen schiet
Ow jah, weet het weer....
Soms blijft opeens in mijn hoofdscherm ergens mijn muispijltje ergens staan..
En ik kan nog wel doorbewegen met een andere. Dus staan er 2.
Oh jah, en nog iets ik gebruik ultramon, maar ik d8d at je daarmee voor beide beeldschermen een andere 8tergrond kon instellen, maar niet dus?? Of kijk ik verkeerd... En anders wat kan ik hiervoor wel gebruken???
Alvast bedankt,

p.s. voor de rest is ie goed
ik heb vandaag mijn dual-monitor aan de praat gekregen. De 2de videokaart die ik gebruikt heb is een SIS 4 mb pci.
Ok alles ging goed, had in mijn bios pci als eerste gezet.
Nu eenmaal in windows, als ik bijv ICQ ga verslepen of een andere window, dan schokt ie heel erg. Dat is 1....
En als 2de, klinkt misschien lullig , maar toch, op mijn hoofdmonitor, kan ik de icoontjes niet meer net boven mijn startbalk
zetten, dan zet ie ze er net een stuk boven (2 cm),
het gekke is als ik mijn sec. monitor disable dat hij het wel doet.
Als derde ben ik mijn 3dfx tools kwijt onder mijn configscherm bij de display properties.
En als 4de (ook iets kleins,maar geks ) bij mijn hoofdmonitor als ik dan naar de advanced settings ga en dan naar monitor om de refresh rate in te stellen,
dan kan ik niet meer aanvinken "hide modes that this monitor cannot display".
En dan nog 1 klein dingetje... ah die ben ik net ff vergeten die post ik weer als het met te binnen schiet
Ow jah, weet het weer....
Soms blijft opeens in mijn hoofdscherm ergens mijn muispijltje ergens staan..
En ik kan nog wel doorbewegen met een andere. Dus staan er 2.
Oh jah, en nog iets ik gebruik ultramon, maar ik d8d at je daarmee voor beide beeldschermen een andere 8tergrond kon instellen, maar niet dus?? Of kijk ik verkeerd... En anders wat kan ik hiervoor wel gebruken???
Alvast bedankt,
p.s. voor de rest is ie goed