[BC3] Geforce 2 MX en bij spellen altijd een vastloper

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb laatst computer laten ombouwen tot PIII-866, 192 mb, en dus een geforce 2MX, etc... :)Telkens als ik films of spellen wil draaien, loopt ie vast.;( Ben er al mee terug geweest en daar zeiden ze dat ie ut wel deed. Nou ja, moet ik maar geloven. Maar ik schiet er nix mee op. Heeft iemand enige suggesties of iets dergelijke, want zit er nu al veel te lang mee. In elk geval bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Iets meer informatie,bijv merk mx ,gebruikte afspeel programma en os !!

It Is his First Post >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Zet je AGP eens op 2x :)

Alle proemn in n drek

• BC3 Victim
Heb AGP al op 2x gezet, maar heeft niet geholpen. Merk is nVidia. Heb er verder niet heeeeeeel veel verstand van. Wat bedoel je met afspeelprogramma en os??????

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

heb je je vorige videokaart wel correct gedeinstalleerd? probeer eens andere drivers

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BC3 Victim
Heb ik ook. Asus GF2 mx.
Net nieuw, houdt het ongeveer 2 minuten vol in quake3.
Als ik er ventilator op richt gaat het wel goed.
Kortom, wordt gewoon te warm, vooral met dit weer :(
Ik weet nog niet of ik er mee terugga.

• Pollewob
  • Niet online
Kan het geen voedingprobleem zijn?

Op het moment dat ie echt aan het werk moet nokt ie ermee... lijkt mij dat het de voeding zou kunnen zijn :)

• DR
  • Niet online

DR

Op vrijdag 25 mei 2001 19:28 schreef vanAssen het volgende:
Merk is nVidia.
Nvidia maakt alleen de chipsets en zorgt voor referecne design :Z

Dus welk merk

-Asus
-Creative
-MSI
-hercules

oid

• BC3 Victim
Probeer eens met de aparture size in de bios te klooien had dat probleem ook met een mx en daarmee kon ik et oplossen.

• BC3 Victim
Merk is Daytona. Ik heb de vorige videokaart niet gedeinstalleerd. Heeft Norrod voor mij gedaan. Waar zie ik wat mijn voeding is????

Verwijderd

windows opnieuw installeren, en nwste driver gebruiken van nvidia, werkte bij mij prima ,ik had exact hetzelfde probleem.
Let wel , windows clean installeren , dus niet die shit van compaq of pakkerd bell!

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op vrijdag 25 mei 2001 19:10 schreef vanAssen het volgende:
Heeft iemand enige suggesties of iets dergelijke, want zit er nu al veel te lang mee.
Kijk hier http://www.geforcefaq.com/faq.cgi

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op vrijdag 25 mei 2001 19:36 schreef Lukas het volgende:
Heb ik ook. Asus GF2 mx.
Vreemd, ik kan mijn Asus 7100MX zonder extra koeling op 200/200 zetten en uren Kweken. Heb nu wel voor de zekerheid een 486-fannetje op de heatsink geschroeft :)
Pagina: 1