De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
It Is his First Post
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Alle proemn in n drek
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Net nieuw, houdt het ongeveer 2 minuten vol in quake3.
Als ik er ventilator op richt gaat het wel goed.
Kortom, wordt gewoon te warm, vooral met dit weer
Ik weet nog niet of ik er mee terugga.
Op het moment dat ie echt aan het werk moet nokt ie ermee... lijkt mij dat het de voeding zou kunnen zijn
Nvidia maakt alleen de chipsets en zorgt voor referecne designOp vrijdag 25 mei 2001 19:28 schreef vanAssen het volgende:
Merk is nVidia.
Dus welk merk
-Asus
-Creative
-MSI
-hercules
oid
Verwijderd
Let wel , windows clean installeren , dus niet die shit van compaq of pakkerd bell!
Kijk hier http://www.geforcefaq.com/faq.cgiOp vrijdag 25 mei 2001 19:10 schreef vanAssen het volgende:
Heeft iemand enige suggesties of iets dergelijke, want zit er nu al veel te lang mee.
Vreemd, ik kan mijn Asus 7100MX zonder extra koeling op 200/200 zetten en uren Kweken. Heb nu wel voor de zekerheid een 486-fannetje op de heatsink geschroeftOp vrijdag 25 mei 2001 19:36 schreef Lukas het volgende:
Heb ik ook. Asus GF2 mx.