[BC3] TV-tuning ATI probleem

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hoi, ik heb een probleem met mijn ATI Radeon All-In Wonder.

Ik kan keurig TV kijken, maar hoe kan ik de zenders nu fijn-afstellen? Want er zit wat sneeuw tussen die ik eruit willen hebben. In de documentatie staat niks (alleen hardware-install) en van de Help-functie word ik ook al niet veel wijzer...

En ook ontbreken er nogal wat zenders (ned3, rtl5 etc) die ik er toch wel bij wil hebben...

Iemand een clue wat dit betreft?

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online
Ow ja, en de laatste drivers van de kaart heb ik al installed, en ook de laatste TVtune-versie (7.1) en directx-versie (8.0a) staan erop, dus daar kan het niet aan liggen.

Alle VGA-patches van VIA zijn ook installed, evenals SP2.

Het gaat dus onder Windows 2000.

Virussen? Scan ze hier!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
sorry ik heb geen antwoord op je vraag,maar kun jij mij vertellen hoe je je videokaart op je tv cq video hebt aangesloten.

wat voor kabel,scart?etc.

ik kon alleen nog maar mijn cd-i capturen video+tv ho maar ii heb vrijwel alles geprobeerd.bvb bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Niet online
sorry ik heb geen antwoord op je vraag,maar kun jij mij vertellen hoe je je videokaart op je tv cq video hebt aangesloten.
Niet op de video of TV, rechtstreeks op de CAI-aansluiting (waar de kabel het huis binnenkomt dus), met een splitter ertussen. Let er overigens op dat je een splitter met ingebouwde versterker neemt, dat scheelt behoorlijk veel ruis, heb ik inmiddels mogen merken...

Virussen? Scan ze hier!