[BC3] Kyro II 4500 64Mb, veel errors met UT

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Andere drivers halen...

Specs

Verwijderd

Die drivers heb ik.. :r

Andere opties?

(Ik krijg een banshee gevoel)

Verwijderd

Net m''n Kyro II geinstalleerd ga ik UnrealTournament draaien, zit ie vol met displayfouten :( Allemaal rare blokjes op de textures. Weet iemand wat ik daaraan kan doen?? :'(

Verwijderd

Welke & Waar? :?

Verwijderd

Iemand al meer info over dit probleem?

Btw: in 1280x1024x32 bijna geen errors (?)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
UT loopt lekker 1280x960 32bit 110 fps op me Kyro I, Ik had laatst wel allemaal vage dingen een hoop texturen waren anders... vloeibare paarse prut op de muren... tekst op palen enz enz... na een reboot was et opgelost...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Hoor dit soort verhalen meer van mensen met een Kyro e.d kaart, die worden niet zo goed ondersteund door bepaalde spellen, rondjes worden weergegeven als vierkantjes e.d? Is zonde,want die kaarten schijnen voor de rest prima te werken..

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Rondjes als vierkantjes ?????

Heb je misschien wat plaatjes met voorbeelden of zo...

Misschien isset mij nooit opgevallen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
ik heb ook wat problemen met UT en me kryo2, ik dacht misschien dat ik het wel effe hier kon plaatsen, het gaat er om dat die gewoon zo traag loopt, toen ik nog een gf2mx had liep het best dus licht niet aan de rest van me systeem, ik vroeg me af welke d3d.drv van UT het beste draait met een kyro2, misschien dat iemand het getest heeft? ik speel nu gewoon met de files die bij patch 436 horen.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
Heb je bv een format gehad voor et installeren van die Kyro II, misschien staat der nog een restje MX drivers op ?

(wahaha lol.. ik zie nu dat die posts van bc3_dingie van mij waren!!)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
hehe, ja eerr zijn allang 23formats gedaan sinds die kaart weg is, nee ik heb deze kyro2 al een tijdje hoor, alleen me systeem is nooit verandert met die beide kaarten.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 21:17
Kyro's Roeleren vind ik. Althans mijn Kyro 1 van Hercules... Nooit errors of wat dan ook... Videokaartje was wel incompatible met het Abit Kt7E bord. Dat bord heeft mijn broertje nu met zijn videokaart en dat werkte wel..

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:26
Mja, bij UT stond der eerst 1100 fps (!) of het waar is weet ik niet...

en dat met een Kyro 1 kaartje van powercolor (destijds de enige leverbare ... 2 weken later met tv-out te krijgen :( )

Ik heb zelf echt nooit performance problemen met mijn Kyro gehad... ook geen compatibility problemen
Pagina: 1