[BC3] Processor bottleneck bij Geforce 3??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is mijn processor een (te)grote bottleneck bij de elsa gladiac 920??

Ik heb een Amd Athlon 800 Slot A

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nou ''te'' groot zou ik niet zo zeggen, maar ik neem dat je in de buurt van de 1GHz of hoger moet komen om t ding "volledig" te benutten.

Je zult zeker wel goede prestaties halen hoor. Ik heb er ff een (V8200) in mijn Duron 800 gehad en dat loopt al wel lekker (sneller dan/als een Ultra) maar tja....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
Ik wou hem net ophalen , bij queen systems maar die vent van de winkel was er niet !! :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 16:29 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Ik wou hem net ophalen , bij queen systems maar die vent van de winkel was er niet !! :)
Yuk ik heb een slechte ervaring met Queen Systems. Ik wacht al 15 dagen op m''n IBM 60GXP 60GB harddisk |:( |:(

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tja eerst ff shopsurvey doorlezen op tweakers dan had je geweten dat je dat kon over komen, Q.S. is wat dat betreft een baggershop. Is nooit wat op voorraad zelfs zoiets als een V8200, waar toch wel vraag naar is, hebben ze meestal niet.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
zie hieronder voor specs bak. denken jullie dat mijn cl. athlon een potentiele b-neck kan vormen? (voor fpu is die 512 kb wel handy dandy, maar wel op 415mhz)...

ik weet het niet meer hoor...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

En wat dan nog? Als je cpu de bottleneck word ipv je gpu, ga er toch iig op vooruit?

Bovendien denk ik als je nu een GF3 koopt, je deze ook wel in je volgende systeem zult gebruiken.

/me is nog steeds erg tevreden met een Viper550

• BC3 Victim
Hij heeft gisteren nog om 20:30 opgebeld , ik denk dat ik hem woensdag wel op haal !!

De Geforce 3 kreeg hij week 22 binnen en zal ons op bellen als hij hem had!! :)

edit:

Shit weer onder mijn broetjes naam gepost

• BC3 Victim
en als 1GHz het minimum is tweak je die ook wel uit je 800... :P

Pagina: 1