De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zult zeker wel goede prestaties halen hoor. Ik heb er ff een (V8200) in mijn Duron 800 gehad en dat loopt al wel lekker (sneller dan/als een Ultra) maar tja....
If you didn't win today, you can always win tomorrow
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Yuk ik heb een slechte ervaring met Queen Systems. Ik wacht al 15 dagen op m''n IBM 60GXP 60GB harddiskOp vrijdag 25 mei 2001 16:29 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Ik wou hem net ophalen , bij queen systems maar die vent van de winkel was er niet !!
Tja eerst ff shopsurvey doorlezen op tweakers dan had je geweten dat je dat kon over komen, Q.S. is wat dat betreft een baggershop. Is nooit wat op voorraad zelfs zoiets als een V8200, waar toch wel vraag naar is, hebben ze meestal niet.Op vrijdag 25 mei 2001 16:29 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Ik wou hem net ophalen , bij queen systems maar die vent van de winkel was er niet !!
If you didn't win today, you can always win tomorrow
ik weet het niet meer hoor...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Bovendien denk ik als je nu een GF3 koopt, je deze ook wel in je volgende systeem zult gebruiken.
/me is nog steeds erg tevreden met een Viper550
Hij heeft gisteren nog om 20:30 opgebeld , ik denk dat ik hem woensdag wel op haal !!Op vrijdag 25 mei 2001 16:29 schreef -.STEFAN.- het volgende:
De Geforce 3 kreeg hij week 22 binnen en zal ons op bellen als hij hem had!!
Shit weer onder mijn broetjes naam gepost