[BC3] IIyama Pro 451 probleem (deel 2)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Goed,mij is belooft door TD van Iiyama dat ik begin volgende week een nieuwe krijg,die 72 uur getest is.
Dit zal dan m''n 4de 451 worden vanaf december.
Zal ik nu eens geluk hebben....?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Wat een gedonder met die monitor.

Ik zie trouwens dat mensen soms voor de derde keer een andere monitor krijgen van IIyama. Ik snap niet dat ze niet gewoon hun geld terug vragen en een ander merk kopen.

Het lijkt wel of IIyama heilig is. Er zijn ZAT andere goede 19 inch monitoren. Zoniet betere.
Zit hier zelf tegen een Sony 420GS aan te kijken. Heb er nog nooit last mee gehad en het beeld is perfect. LG maakt bijv ook hele goede monitoren, EIZO noem ze maar op.

Mijn advies inleveren die rotzooi, het kan toch niet zo zijn dat je een monitor van 1400 piek koopt. En dat je dan maar moet hopen dat hij een goed beeld geeft. Het moet toch niet gekker worden.

• BC3 Victim
Om geld terug te krijgen moet dat in overleg met Iiyama en de winkel waar je je monitor hebt gekocht.En veel winkeliers hebben daar waarschijnlijk moeite mee.Andere mogelijkheid is om em in te ruilen voor een ander merk/type,maar dan moet die winkelier wel wat vergelijkbaars hebben staan.
Plus veel mensen(waaronder ik)vinden de 451 gewoon een mooie monitor met goede specs voor een redelijke prijs.
Dus ik wacht rustig af totdat ie wel een keertje goed is...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flexx

This side up

Ik heb die van mij bij Mycom in Rotterdam gekocht. Kom ik daar met de 2e kapotte monitor vertellen ze mij dat ik niet bij hun moet zijn omdat ze maar 8 dagen garantie geven... Ik "WTF 8 dagen ??? Wat is dat nou weer voor onzin" Vertellen ze mij dat ik bij Iiyama moet zijn.
Ik bel Iiyama vertelle ze mij dat ik bij het reparatie-bedrijf moet zijn. En zij vertellen dat ik bij Iiyama moet zijn.

De service is gewoon 0% bij Iiyama. Ik koop echt van mijn leven geen Iiyama meer, en bij Mycom koop ik ook niks meer. 8 dagen garantie, wat een bullshit :r

Nu ga ik maandag eens bellen met Iiyama dat ik bij Mycom die kapotte A902MT wil ruilen voor een LG 915FT of mijn geld terug, want ik heb in de 6 maanden dat ik die Iiyama heb de monitor maar een paar uur kunnen gebruiken. Straks is de fabrieksgarantie ook verlopen en dan kan ik die 1500 piek wel weggooien.

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Op vrijdag 25 mei 2001 19:58 schreef Flexx het volgende:
...ruilen voor een LG 915FT of mijn geld terug
Gefeliciteerd, je zult er denk ik geen spijt van krijgen, ook niet wat betreft de service.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 20:04
Op vrijdag 25 mei 2001 19:58 schreef Flexx het volgende:
[...knip...]

..Straks is de fabrieksgarantie ook verlopen en dan kan ik die 1500 piek wel weggooien.
Je hebt drie jaar (3 jaar/36 maanden ja!, oftewel 6 keer een nieuwe videokaart!) garantie... en nog wel ONSITE, ff dat bedrijfje (teleplan) opbellen, en ze komen hem ophalen en inruilen...

en dan maar hopen dat je een goeie krijgt.... :-/

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Ik heb met m''n 450 nog nooit problemen
gehad !

• BC3 Victim
Nee he niet weer zo''n post

• BC3 Victim
[topic=130527]

Hier kunnen jullie verder babbelen. Danku

Pagina: 1