De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tis is redelijk normaal dat een monitor naar de randen toe is minder scherp wordt, maar als het de hele linker kant is zou ik ff contact opnemen ja...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ben ook net in het trotse bezit van zo''n monitortje en ik heb geen last van iets... Alleen zie je die twee draden lopen maar dat hoort..... Ik zal even als ik jou was even Iiyama bellen....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Yup.. ik heb em ook.. geen last van... dus ik zou maar ff bellen met de knakkers van piyama!