De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
moet je effe het vinkje bij fog emulation table uitzetten of aan ( weet ik niet meer )van je detonator driver in d3d properties.
Hij moet iig anders dus als dat ie nu staat
Hij moet iig anders dus als dat ie nu staat
Oke heb em AAN gezet... eens ff kijken of ie het doet 
Marc
Marc
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
JEY! werkt 
dankje
dankje
En nu we toch bezig zijn:
Zelfde videokaart, onder win2k, en als ik ONI wil starten, crasht ie naar desktop
Marc
Zelfde videokaart, onder win2k, en als ik ONI wil starten, crasht ie naar desktop
Marc
Pagina: 1