[BC3] Oei INSANE

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een Geforce 256 32mb, maar als ik het spel Insane (van bungie soft) speel, is alles in -game (dus niet de menu''s ed) allemaal in blauwtinten :p enig idee wat dit is en hoe ik het verhelp?

tnx,

Marc

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
moet je effe het vinkje bij fog emulation table uitzetten of aan ( weet ik niet meer )van je detonator driver in d3d properties.
Hij moet iig anders dus als dat ie nu staat :P

• BC3 Victim
Oke heb em AAN gezet... eens ff kijken of ie het doet :)

Marc

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
JEY! werkt :)

dankje

• BC3 Victim
En nu we toch bezig zijn:

Zelfde videokaart, onder win2k, en als ik ONI wil starten, crasht ie naar desktop :(

Marc

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 15:04
lijkt me een win2k probleem...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45

Klippy

Still Game

Win 2K probleem misschien ja, kijk hier eens.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1