Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ben van plan nieuwe pc aan te schaffen, iig case, mobo, cpu, ram gfx card. Geluidskaart, HD en monitor heb ik nog. Na veel piekeren en peinzen ben ik tot het volgende rijtje gekomen:
ATX Bigtower AOpen
Type HQ08 - Blue, Voeding 300 Watt
-Abit KT7-A, Socket A
Socket A, AGP 2x/4x, UDMA/66, Via Chipset, 200/266mhz FSB
-Thunderbird, Socket - A cpu, 200mhz FSB
-Cooler AMD / Intel, Copper, zwaar
Coolermaster, voor Socket 370/Socket-A
Memory Dimm 256 MB PC-133
-Asus V7700 Geforce2 GTS, 32MB
AGP Versie, Retail verpakt,TV-Out
Ik heb vele malen search gebruikt, en toch wel op een aantal topics gestuit die aangeven dat de combinatie ASUS v7700, en Abit KT7A voor (veel?) problemen kunnen zorgen. Maar aan de andere kant heb ik ook positieve reacties gelezen, vandaar dat ik het post.
Misschien als alternatief de Microstar MSI K7T Turbo + Audio on board
(Socket A, AGP4x, UDMA/100, Via Chipset, 200 & 266mhz FSB) ? Ook overweeg ik Kingston geheugen de nemen ipv het "dodgy?" "A-merk"
Hoop dat ik na aantal replies een goede bestelling kan plaatsen
[edit] Speel voornamelijk FPS games, dus stabiel systeem en lekkere framerate staan toch wel boven op mijn lijstje [edit]
Wat denkt men.......van deze combinatie?
ATX Bigtower AOpen
Type HQ08 - Blue, Voeding 300 Watt
-Abit KT7-A, Socket A
Socket A, AGP 2x/4x, UDMA/66, Via Chipset, 200/266mhz FSB
-Thunderbird, Socket - A cpu, 200mhz FSB
-Cooler AMD / Intel, Copper, zwaar
Coolermaster, voor Socket 370/Socket-A
Memory Dimm 256 MB PC-133
-Asus V7700 Geforce2 GTS, 32MB
AGP Versie, Retail verpakt,TV-Out
Ik heb vele malen search gebruikt, en toch wel op een aantal topics gestuit die aangeven dat de combinatie ASUS v7700, en Abit KT7A voor (veel?) problemen kunnen zorgen. Maar aan de andere kant heb ik ook positieve reacties gelezen, vandaar dat ik het post.
Misschien als alternatief de Microstar MSI K7T Turbo + Audio on board
(Socket A, AGP4x, UDMA/100, Via Chipset, 200 & 266mhz FSB) ? Ook overweeg ik Kingston geheugen de nemen ipv het "dodgy?" "A-merk"
Hoop dat ik na aantal replies een goede bestelling kan plaatsen
[edit] Speel voornamelijk FPS games, dus stabiel systeem en lekkere framerate staan toch wel boven op mijn lijstje [edit]
Wat denkt men.......van deze combinatie?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarom een 200 mhz Thunderbird, en geen 266 mhz?
En als je het geld ervoor hebt zou ik nu toch voor een DDR combootje gaan.
En van problemen KT7A <---> Asus V7700 heb ik nog nooit gehoord...
En als je het geld ervoor hebt zou ik nu toch voor een DDR combootje gaan.
En van problemen KT7A <---> Asus V7700 heb ik nog nooit gehoord...
zou zelf merk geheugen nemen.. kingston, infineon, corsair, noem het maar op..
kost tegenwoordig geen drol meer en je weet zeker dat het goed werkt.. (ook boven de specs
)
kost tegenwoordig geen drol meer en je weet zeker dat het goed werkt.. (ook boven de specs
Have a wheelie good weekend!
Monitor heb ik nog, CTX 17". En niet twee coolers, stond alleen een "-" verkeerd 
"Waarom een 200 mhz Thunderbird, en geen 266 mhz?"
Als je mij kunt overtuigen dat het verschil in performance groot genoeg is om er wat meer guldens voor neer te leggen, zelf weet ik niet precies wat het voordeel is.
Dank voor de replies
"Waarom een 200 mhz Thunderbird, en geen 266 mhz?"
Als je mij kunt overtuigen dat het verschil in performance groot genoeg is om er wat meer guldens voor neer te leggen, zelf weet ik niet precies wat het voordeel is.
Dank voor de replies
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1