Toon posts:

[BC3] Hoe stel ik mijn OpenGL refreshrate in?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ff niks te doen, dus wilde ik maar eens een spelleke (Unreal) spelen.
Ik gebruik de OpenGL driver hiervoor, maar die staat op een èrg lage refreshrate ingesteld. (60 Hz ofzo).
Ik heb een ASUS V3800 (TNT2), en gebruik Detonater3 (v6.49). Mijn Windows ver is Win2000.
Ik heb ook wel eens een gemodificeerde driver van ASUS gebruikt, waar ik wél de OpenGL reffreshrate kon instellen, maar die was verder érg buggy.

Weet iemand in welke registry-key of waar ik ergens een tweak kan downloaden om mijn OpenGL refreshrate te veranderen?

>HZ tool werkt GODVERDOMME niet :'(

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Dat kun je toch instellen bij je beeldscherm eigenschappen?
Dan moet je naar geavanceerd toe en dan naar monitor properties.

grt HENNEP

Verwijderd

Topicstarter
Canard, dankjewel voor je tip. Dit programma ziet er perfect uit.
Jammer dat het niet onder Win2000 draait :(

Verwijderd

Goeie drivers van Asus downloaden. Ze brengen erg veel drivers uit.... (zo goed zijn ze ;) )... dus je kan nog kiezen ook.

Verwijderd

ik ken het probleem.... HZ tool werkt en ook powerstrip werkt niet.... het ligt aan NVIDIA en die zuigt nu eenmaal...

DE ENIGE OPLOSSING:
http://www.tweakers.net/meuktracker/259

mzzls ShaDoW

Verwijderd

Op vrijdag 25 mei 2001 11:17 schreef ShaDoW het volgende:
ik ken het probleem.... HZ tool werkt en ook powerstrip werkt niet.... het ligt aan NVIDIA en die zuigt nu eenmaal...

DE ENIGE OPLOSSING:
http://www.tweakers.net/meuktracker/259

mzzls ShaDoW
Tja, en die werkt bij mij juist niet, en Powerstrip wel... er kan dus niet worden gesproken over de enige oplossing. Is toch configuratie-afhankelijk als ik het zo bekijk en je moet dus alles maar proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is POWERSTRIP?
De W2K refreshratefix is op mij niet van toepassing, onder windows zelf kan ik de refreshrate goed veranderen. het gaat om de OpenGL refreshrate!

Verwijderd

Dit is Powerstrip. Probeer het even.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

effe een schop :o

Uit de reply van Thundermol begrijp ik dat je met Powerstrip dus de OpenGL refreshrate kan instellen. Maar waar dan :? Ik kan het nergens vinden :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik weet niet of dit met powerstrip kan.

Maar ReForce kan het sowieso wel.. als je ff zoekt vindt je wel eea

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wel heel erg antiek topic.. even verder zoeken naar een ander topic met een antwoord :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.